Jer der har fået lagt budget til hus af banken

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

783 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. september 2012

Ellie79

Vores bank er ved at regne på et hus til os og har nu bedt os sende vores budget til dem. Vi regner ikke børnepenge ind i budget da de er det der gøre livet sjovere. Men regner banken dem med. Kan ikke lige finde ud af om jeg skal sætte dem ind eller lade vær! - Hvad gjorde jeres bank ? Hvad var jeres rådighedbeløb da i købte hus, vi er 2 v og 2 b.

Kh Anja - der er lidt spændt på bankens dom

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2012

charlottekri

da vi fik regnet på huskøb, regnede banken dem med.. men ved ikke om det er sådan alle steder..

Anmeld

13. september 2012

Nettemor

Jeg tror det er lidt forskelligt. Men som regel regner de dem med.. Men vi har dem heller ikke i vores budget..

Anmeld

13. september 2012

Ellie79

charlottekri skriver:

da vi fik regnet på huskøb, regnede banken dem med.. men ved ikke om det er sådan alle steder..

Ja googlede også lige og kunne se mange banker regner dem med. Det er jo meget godt for det samlede rådighedbeløb også kan man jo selv trække dem ud igen.

Anmeld

13. september 2012

Ellie79

Nettemor skriver:

Jeg tror det er lidt forskelligt. Men som regel regner de dem med.. Men vi har dem heller ikke i vores budget..

Nu har jeg skrevet dem ind så må banken selv bestemme om de skal være med i deres udregning.

Anmeld

13. september 2012

charlottekri

AnjaB skriver:

Nu har jeg skrevet dem ind så må banken selv bestemme om de skal være med i deres udregning.

det er jo faktisk en del af jeres indtægt, og des bedre ser det jo ud at de er med...  så bliver jeres rådighedsbeløb større

Anmeld

13. september 2012

Ellie79

charlottekri skriver:

det er jo faktisk en del af jeres indtægt, og des bedre ser det jo ud at de er med...  så bliver jeres rådighedsbeløb større

Det er det og hvis der ikke havde været så meget debat om de penge de sidste år ville de også bare været regnet med. Nu holder vi dem lidt udenfor for forsvinder de en dag er det jo mange penge at skulle hente. Meen nu tror jeg ikke lige de forsvinder de næste par år, mon ikke snart der er ro på den politiske kartofel

Men nu er der vist ikke andet for end at vente i spændning og håbe banken ser en fremtid i os

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.