Til de 'the sims' kendte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2012

TNBC

GønskE skriver:

Kan man ikke få det til pc?

Jo og der er flere forskellige.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2012

Stumpen

Jeg kender ikke spillet du omtaler, men har googlet lidt og er det ikke pets du mener??

Anmeld

13. september 2012

GønskE

Stumpen skriver:

Jeg kender ikke spillet du omtaler, men har googlet lidt og er det ikke pets du mener??

Jo og nej, tror det hedder noget med pets, men det ikke familier, det kun en person og det omhandler kun, at folk kommer med deres hund eller kat og man skal helbrede dem, så skal man ind og købe de ting man skal bruge, for dem man tjener  

Men sødt af dig at undersøge det

Anmeld

15. september 2012

.....

Jeg er sikker på at det ikke er Sims  , for der handler det om at have dem som kæledyr, og ikke at lege læge.

Men kan desværre ikke hjælpe dig med hvilket spil det er

Anmeld

15. september 2012

Princesspigen

GønskE skriver:

Søger spillet hvor det kun omhandler dyr, lidt som et hospital i eget hjem, hvor derkunder kunder mer deres dyr, så skal man finde ud af hvad de fejler og have dem nogle dage, så kommer ejeren igen og så får man penge for det aner ikke hvaddet hedder,for det handler kun om det, og ikke hvor man har familie osv - man har selv en kat eller hund  

det er ikke et The sims spil du tænker på desværre..

men inde for the sims verdenen findes der the sims 2 pets story hvor det omhandler dyrs liv mere end menneskernes..

der findes en del forskellige spil hvor de skal behandles på hospitaler men hvilke og hvad de hedder kan jeg ikke huske desværre..

Anmeld

10. oktober 2012

Benjamins'mor

Sims 2 pets?

Anmeld

10. oktober 2012

Benjamins'mor

Nå for Søren. Det er ikke Sims.

Hmm. Er det måske dette?

http://www.billigespil.dk/shop/jeg-elsker-dyr-7222 p.html

Anmeld

10. oktober 2012

Benjamins'mor

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.