Kjole til vielsen på rådhuset?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2012

heidi30

Lise skriver:

Min rådhuskjole (på meget dårligt billede..)

Tak for billedet.

Det er nok mere min stil, dog ikke selvsiddende. 

Hvis man kunne tage den, stopper nogle ærmer på og lave den mere figursyet så ville den være min kjole 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2012

Lise

heidi30 skriver:

Tak for billedet.

Det er nok mere min stil, dog ikke selvsiddende. 

Hvis man kunne tage den, stopper nogle ærmer på og lave den mere figursyet så ville den være min kjole 

Selv tak

Troede heller ikke jeg var til stropløs, men så var den pludselig dér!  Jeg er ikke udstyret med stor barm, men den havde nogle stivere, der gjorde at den bare blev der

Og så var det juli-bryllup i 30 grader, så det var meget passende

Anmeld

13. september 2012

M (:

heidi30 skriver:

Tak for billederne, men de er for brudekjole agtige synes jeg.

Jeg tænker selv på en simpel knælang kjole, lidt 60ér inspireret, men åhh ved det ikke!

Måske disse er tættere på? (:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. september 2012

heidi30

Lise skriver:

Selv tak

Troede heller ikke jeg var til stropløs, men så var den pludselig dér!  Jeg er ikke udstyret med stor barm, men den havde nogle stivere, der gjorde at den bare blev der

Og så var det juli-bryllup i 30 grader, så det var meget passende

Nogle gange skal man prøve at springe ud i noget nyt, men vi skal giftes d. 27 okt (iår) så noget med ærmer er nok bedre. Vi bor jo i England, hvor regn og blæst nærmest er en hverdag ting 

Anmeld

13. september 2012

heidi30

M (: skriver:

Måske disse er tættere på? (:

Hmm, ja den sidste måske men det er nok lidt for tætsiddende alligevel. Så skal jeg vist en tur forbi kirugen inden jeg kan skrue mig i den 

Men tak fordi du prøver så ihærdig 

Anmeld

13. september 2012

M (:

heidi30 skriver:

Hmm, ja den sidste måske men det er nok lidt for tætsiddende alligevel. Så skal jeg vist en tur forbi kirugen inden jeg kan skrue mig i den 

Men tak fordi du prøver så ihærdig 

Haha synes nok det er lidt sjovt.. 

Anmeld

13. september 2012

Ciss

Jeg har ikke gjort det selv, men min ene søster gjorde det. Hun fik syet sig en dragt med skørt og jakke i en slags brokadestof (lys lys rosa i bundfarve, tror jeg) og en silkeskjorte under. Meget elegant og så nærmest ud som noget fra en tv-serie eller lignende. Ikke den slags man lige spanderer på sig selv til hverdags.

Det, syntes jeg, passede rigtig godt, for det var pyntet og virkelig stilfuldt og smart uden at være en brudekjole i traditionel forstand.

Jeg har desværre ikke et billede at lægge ind.

Anmeld

13. september 2012

HeidiØ

Min "rådhuskjole" Vi blev viet i en gårdhave, but same same

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. september 2012

heidi30

Ciss skriver:

Jeg har ikke gjort det selv, men min ene søster gjorde det. Hun fik syet sig en dragt med skørt og jakke i en slags brokadestof (lys lys rosa i bundfarve, tror jeg) og en silkeskjorte under. Meget elegant og så nærmest ud som noget fra en tv-serie eller lignende. Ikke den slags man lige spanderer på sig selv til hverdags.

Det, syntes jeg, passede rigtig godt, for det var pyntet og virkelig stilfuldt og smart uden at være en brudekjole i traditionel forstand.

Jeg har desværre ikke et billede at lægge ind.

Det lyder også flot.

Hvis jeg havde kroppen til det ville jeg overvejer en peplum kjole, de er jo top moderne, men nok ikke for mig 

Anmeld

13. september 2012

heidi30

HeidiØ skriver:

Min "rådhuskjole" Vi blev viet i en gårdhave, but same same

Tak for billedet.

rigtig fin kjole, men for brudekjole agtig til mig desværre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.