hvad skal han have??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.024 visninger
23 svar
0 synes godt om
13. september 2012

An&Jo

Min kæreste har fødselsdag imorgen, og jeg er fuldstændig lost i hvad han skal have af mig.. :/

Jeg sidder altid i dette problem, og jeg lærer aldrig af det..

Så hvad kan en mand der bliver 27 ønske sig i gave??

han har alt hvad han kunne tænke sig af værktøj, og hans højeste ønske får han opfyldt af sine forældre, onkel og søster, så jeg ved virkelig ikke hvad han skal have..

Kom med nogle ideer..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2012

Lullaby*

Nogle gadgets.
Noget smart til bilen.
Et sødt gavekort fra dig om at du vil nusse hans fødder, give rygmassage eller hvad ved jeg
En romantisk middag og en tur i biffen.
Har han ikke en hobby, måske der var noget der.
Noget til haven, bålsted, god liggestol, noget gril tilbehør.

Anmeld

13. september 2012

An&Jo

Lullaby* skriver:

Nogle gadgets.
Noget smart til bilen.
Et sødt gavekort fra dig om at du vil nusse hans fødder, give rygmassage eller hvad ved jeg
En romantisk middag og en tur i biffen.
Har han ikke en hobby, måske der var noget der.
Noget til haven, bålsted, god liggestol, noget gril tilbehør.

haha, noget smart til bilen får han ikke, for det er mig der bruger den..

gadgets er ikke så meget ham, han skal bare have en telefon der virker og så er han tilfreds..

en god middag og en tur i bio havde jeg overvejet, men kom lidt fra det igen, fordi jeg gerne ville give noget personligt..

haven har han alt til, vi er begge af de typer at vi bare køber hvad vi mangler, hvilket jo gør det svært..

måske sådan et personligt gavekort ville være en meget god ide..

Anmeld

13. september 2012

M&N

Jeg ville også give et personligt gavekort hvis man ikke kan komme på noget, her kan jeg komme med 10000 ting som jeg kunne give min kæreste i fødselsdagsgave/julegave + andet. 

Massage, en god hjemmelavet middag, tja, man skal bare være kreativ

Anmeld

13. september 2012

Lullaby*

An&Jo skriver:

haha, noget smart til bilen får han ikke, for det er mig der bruger den..

gadgets er ikke så meget ham, han skal bare have en telefon der virker og så er han tilfreds..

en god middag og en tur i bio havde jeg overvejet, men kom lidt fra det igen, fordi jeg gerne ville give noget personligt..

haven har han alt til, vi er begge af de typer at vi bare køber hvad vi mangler, hvilket jo gør det svært..

måske sådan et personligt gavekort ville være en meget god ide..

Ja det kan jeg godt se bliver svært så

Jeg ville da elske at få en gave, hvor jeg kunne bliver masseret og nusset lidt om, mere personligt bliver det ikke.

Du kan evt være lidt kreativ og lave det som et klippekort, når han så har mest brug for det, kan han lige hive det frem ;-)
Det kan jo også kombineres med middagen.

Anmeld

13. september 2012

An&Jo

BabyWish2012 <3 skriver:

Jeg ville også give et personligt gavekort hvis man ikke kan komme på noget, her kan jeg komme med 10000 ting som jeg kunne give min kæreste i fødselsdagsgave/julegave + andet. 

Massage, en god hjemmelavet middag, tja, man skal bare være kreativ

Jeg endte med at købe et gavekort til et spa Cruise til ham..

Anmeld

13. september 2012

An&Jo

Lullaby* skriver:

Ja det kan jeg godt se bliver svært så

Jeg ville da elske at få en gave, hvor jeg kunne bliver masseret og nusset lidt om, mere personligt bliver det ikke.

Du kan evt være lidt kreativ og lave det som et klippekort, når han så har mest brug for det, kan han lige hive det frem ;-)
Det kan jo også kombineres med middagen.

Jeg endte med et gavekort på et spa Cruise..

Anmeld

13. september 2012

2babygirls

An&Jo skriver:

Min kæreste har fødselsdag imorgen, og jeg er fuldstændig lost i hvad han skal have af mig.. :/

han har alt hvad han kunne tænke sig af værktøj, og hans højeste ønske får han opfyldt af sine forældre, onkel og søster, så jeg ved virkelig ikke hvad han skal have..

Kom med nogle ideer..

Hvad med en oplevelse??

Jeg gav min mandse en tur i lamborghini til fødselsdag (han har den 19/12, og så jul lige bagefter)

Anmeld

13. september 2012

An&Jo

Baby2påvej skriver:

Hvad med en oplevelse??

Jeg gav min mandse en tur i lamborghini til fødselsdag (han har den 19/12, og så jul lige bagefter)

Jeg spurgte ham engang om at komme ud i en Ferrari og det ville han ikke, så ville han hellere have noget han kunne dele med mig..

Så jeg endte faktisk med at købe et spa Cruise til ham..

Anmeld

13. september 2012

Ciss

An&Jo skriver:

Kom med nogle ideer..

En "gavekortsbog fra dig" f eks.

Lav en bunke gavekort til ham. Ting, du kan gøre for eller med ham. Niveauet bestemmer du jo selv. Fra at tage opvasken, når det egentlig er hans tur til at vaske bilen i bikini....Kun fantasien sætter grænsen og du kan tilpasse det precis sådan nogen ting, som I kan lide. F eks en hjemmelavet romantisk middag, eller en tivolitur, hvor du står for det hele, eller morgenbakke på sengen osv osv osv.

Samle kortene i en fin bog. Så kan han indløse dem efterhånden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.