Thea bliver 4 år hurra

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

423 visninger
2 svar
0 synes godt om
13. september 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja det er helt vildt, i dag bliver thea 4 år. Syntes godt nok hun er blevet en stor dygtig pige, der bare suser derud af.

Startede dagen med morgensang og gaver. Fik et billede af et legehus, hvortil hun udbrød "NEJ ET FINT BILLEDE" Da vi så spurte hende om hun vidste hva det betød. Kiggede lidt, og spurte så om hun fik et legehus. Vi venter stadig på det kommer, så vi ka få det stilt op. 

Sener kommer mormor, moster, onkel og hendes gamle dp mor og far. Hun har bestil lassange og jeg har laget med lagkage. Så vi ska ha mariehøne lagkage. Glæder mig til at se hva hun siger til den vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2012

M&N

StineW79 skriver:

Ja det er helt vildt, i dag bliver thea 4 år. Syntes godt nok hun er blevet en stor dygtig pige, der bare suser derud af.

Startede dagen med morgensang og gaver. Fik et billede af et legehus, hvortil hun udbrød "NEJ ET FINT BILLEDE" Da vi så spurte hende om hun vidste hva det betød. Kiggede lidt, og spurte så om hun fik et legehus. Vi venter stadig på det kommer, så vi ka få det stilt op. 

Sener kommer mormor, moster, onkel og hendes gamle dp mor og far. Hun har bestil lassange og jeg har laget med lagkage. Så vi ska ha mariehøne lagkage. Glæder mig til at se hva hun siger til den vh stine

Ihh hvor dejligt

Stort tillykke med din lille prinsesse og de 4 år. Håber I alle får en rigtig dejlig dag 

Anmeld

13. september 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
BabyWish2012 <3 skriver:

Ihh hvor dejligt

Stort tillykke med din lille prinsesse og de 4 år. Håber I alle får en rigtig dejlig dag 

Tak, tak! Ja håber også hun syntes det er en dejlig dag. Og solen skinder  Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.