Jeg havde en vildt ubehagelig oplevelse her forleden, da jeg var ude at shoppe. Og jeg har tænkt meget over, at jeg synes det var over grænsen af den kvinde at gøre, men har også forsøgt at sætte mig ind i, at der måske er tale om en mand, som har svigtet hende på alle leder og kanter.. Men selv hvis det var tilfældet, ville jeg holde den slags i privaten og så da i hvert fald ikke tage ham med ud på shoppetur, og udsætte fremmede for den slags skænderier. Så jeg har det dobbelt med det, men det var MEGET ubehageligt. Jeg vil høre hvad i mener om situationen? Jeg har medlidenhed med kvinden, hvis han virkelig er sådan en nar, men jeg synes ikke det vedkommer mig!
Anyway, jeg var ude at shoppe. Denne gang uden min datter. Jeg er gravid og skulle SERIØST tisse, men der var rengøring på centerets WCer. Jeg vidste så at der også var toiletter oppe på øverste etage i babyloungen, så jeg besluttede at tage derop. Udenfor elevatoren stor der et par med barnevogn og sagde ikke noget, og da der var masser af plads i elavatoren hoppede jeg selvfølgelig med ind.
MISTAAAAKE!
Jeg lagde mega hurtigt mærke til hun bare skulede mega ondt på ham. Og så er der lige 3 stop før babyloungen. Første stop står der så en anden kvinde med barnevogn, som der så ikke er plads til, så manden smiler beklagende til hende, og dørene lukker. Og så siger kvinden så mega højt og vredt til ham i den her lillebitte elevator: "Du kan skuda bare køre ned til hende, hvis du synes hun er så spændende!".. Så står man der og tænker... AKAVET!! Og jaloux, much? Jeg stod bare og kiggede ned, manden svarede ikke, og hun stod bare og fnysede resten af turen, hvor elevatoren self. skulle stoppe på ALLE etager før toppen!
Nå, vi kommer op i babyloungen, og jeg går et lille stykke foran dem, og de ser tydeligt jeg går ind på toiletterne (en længere række med 4 båse, og så er der pusleplads ude ved håndvaskene). Og de ser mig godt gå ind i en bås. Og på trods af det får den her mand bare HELE turen MEGET højt, så jeg tydeligt kunne høre det - og det vidste hun jo godt jeg kunne!
"DU er fandme sådan en MEGA nar! Jeg vidste bare jeg ikke kunne regne med dig, du duer ikke til en fucking skid, hvis du synes hende der var så lækker kunne du bare gå ned til hende!! Gang på gang viser du bare at jeg ikke kan regne med dig en skid, dit forbandede røvhul!!!"
Han svarer så ikke - Han ved jo også godt jeg er ude på WC. Og jeg tør så slet ikke forlade båsen. Så siger han, at han ringer senere og smutter så. Og jeg får sneget mig ud og vaske hænder, imens hun skifter en bette bebs. SUPER akavet igen! Prøver at være venlig og sige, at det godt nok er en sød lille størrelse hun har det, og hun kigger bare VREDT på mig, så jeg skynder mig at gå...
Jesus christ! Måske er han en NAR, som har været hende utro, ikke været der efter fødslen og hvad ved jeg, men hvorfor gøre den slags offentligt? Og sætte mig i en klemme hvor jeg bare ikke kan undslippe at høre på det.. Nå, hvad synes i?
Anmeld