Anonym skriver:
Jeg ved godt jeg er nød til at passe på, og jeg ved også jeg efterhånden har stået model til meget og at han er god til at få mig til at føle skyld og hakke ned på mig, så mit selværd efterhånden har nået ordet mindreværd i stedet for. Jeg er typen der er enormt konflikt sky, og enormt (Large) i min tålmodighed, ja jeg har min bedste veninde der siger jeg simpelthen er for god af mig. Hvilket gør at vi har eller rettere sagt jeg har kunne kæmpe mig igennem kriserne med ham....
jeg har overvejet at glemme ham fra arbejde men jeg har sq ikke lyst til at være den onde (forstå mig ret). den bedste straf er næsten at lade ham være i uvidenhed til vi kommer hjem og så smide ham foran sin computer så han kan se hvad for et svin han er....
Enten går jeg fra ham nu.. ellers går der nok ikke så længe fra baby er blevet født.. for det at blive forældre er en hård opgave, specielt med sådanne skeletter i skabet. Jeg ved egentlig godt hvad jeg burde gøre, og det han har gjort er uacceptabelt... men som min situation er lige pt kan jeg slet ikke overkomme det .. 
Jeg ville klart IKKE hente ham fra arbejdet!!! Og jeg ville smadre hans computer. Og jeg ville pakke hans ting.
Føj for et svin!
Kan jo på ingen måde undskyldes, hvis I har fået nye computere og gamle billeder stadig er der???
Du er bedre end det.
Jeg ville tage HJ til. En veninde (ik den i bh på billedet!) eller mine forældre. Du behøver vel ikke udpensle for dem præcis hvad han har gjort, men sige han har været dig utro....
Og ja som andre siger, når baby først er der, så ser man nye sider hos hinanden , når man er presset og i søvnmangel...det er IKKE rosenrødt, og når han gør sådan noget nu, hvad skulle så stoppe ham....
Måske jeg ville høre hans "undskyldning", men jeg ville ikke hente ham. Ville skriveVI SKAL SNAKKE SAMMEN, TAG BUSSEN HJEM inden JEG SMADRER DIN COMPUTER OG SMIDER DINE TING UD AF VINDUET...
lige nu "fryser" min tlf, og det er nok meget godt, for ellers kunne jeg blive ved

.