Føler mig sommetider som en dårlig mor :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

909 visninger
16 svar
0 synes godt om
13. september 2012

Anonym trådstarter

Jeg har en lille baby på 7,5 uger som græder rigtig meget
H*n har kolik, og vi har prøvet en masse forskellige slags behandlinger men indtil videre har intet hjulpet.

H*n startede med at græde meget da h*n var godt 2 uger gammel, det har så varet ved indtil nu, dog havde h*n en god uge fra han var 6-7 uger, hvor h*n ikkr græd mere end en normal baby ville gøre.
Men nu er det så startet igen
Føler mig ikke altid god nok som mor, for hvorfor græder h*n så meget? Mistolker jeg signalerne , eller opfatter jeg dem slet ikke?
Det er frustrende

Jeg ved godt h*n græder når h*n har kolik, men kan sagtens se på h*n hvornår det er pga maven og hvornår det ikke er, og synes også der er meget gråd som vidst ikke har med maven at gøre

Ved ikke hvad jeg ville med dette indlæg, bare lige af med lidt tror jeg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2012

MorDk

Du får en kæmpe krammer! Jeg havde også en meget grædende og hys baby... og jeg var virkelig frutstreret! Blev så usikker og ked af det!

Har du evt. fået undersøgt ørene? Ellers prøv at læse bogen 7

"vidunderlige uger" måske der er noget nyttigt der? Ungerne skal jo igennem en masse udviklingsspring... måske det har noget at sige?

Du er ikke en dårlig mor! MEN jeg ved hvordan du føler det!!

KRAM fra mig

Anmeld

13. september 2012

Bebsesmoar

Jeg forstår godt at du føler dig sådan,men det er du ikke!! Din baby skal nok stoppe med at skrige,men indtil da vil jeg anbefale dig hørebøffer og det musik du slapper mest af til!! Tag hørebøfferne på når babyens gråd topper for så undgår du at blive idiot af den skingre tone!! Mange kærlige tanker!! 

Anmeld

13. september 2012

LR85

Anonym skriver:

Jeg har en lille baby på 7,5 uger som græder rigtig meget
H*n har kolik, og vi har prøvet en masse forskellige slags behandlinger men indtil videre har intet hjulpet.

H*n startede med at græde meget da h*n var godt 2 uger gammel, det har så varet ved indtil nu, dog havde h*n en god uge fra han var 6-7 uger, hvor h*n ikkr græd mere end en normal baby ville gøre.
Men nu er det så startet igen
Føler mig ikke altid god nok som mor, for hvorfor græder h*n så meget? Mistolker jeg signalerne , eller opfatter jeg dem slet ikke?
Det er frustrende

Jeg ved godt h*n græder når h*n har kolik, men kan sagtens se på h*n hvornår det er pga maven og hvornår det ikke er, og synes også der er meget gråd som vidst ikke har med maven at gøre

Ved ikke hvad jeg ville med dette indlæg, bare lige af med lidt tror jeg

min store dreng græd også rigtig meget, og jeg kan se nu hvor jeg har fået mit barn nr 2, at jeg nok ikke var god nok til at læse hans signaler.

Jeg ville ønske at jeg havde gået til min sundhedsplejerske noget mere.

Du kan få rigtig meget hjælp der.

Det betyder IKKE a du er en dårlig mor, men netop a du er en god mor som tager sig af de bekymringer du har og vil dit barn det bedste.

det var uden tvivl gået bedre hjemme hos os, hvis vi havde fået lidt hjælp.

Så tag imod hjælp, det er en sejr at gøre!

Om ikke andet, bare for a få snakket om dine tanker til en professionel udefra

Anmeld

13. september 2012

MorDk

Bebsesmoar skriver:

Jeg forstår godt at du føler dig sådan,men det er du ikke!! Din baby skal nok stoppe med at skrige,men indtil da vil jeg anbefale dig hørebøffer og det musik du slapper mest af til!! Tag hørebøfferne på når babyens gråd topper for så undgår du at blive idiot af den skingre tone!! Mange kærlige tanker!! 

JA babygråd går gennem marv og ben

Anmeld

13. september 2012

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Du får en kæmpe krammer! Jeg havde også en meget grædende og hys baby... og jeg var virkelig frutstreret! Blev så usikker og ked af det!

Har du evt. fået undersøgt ørene? Ellers prøv at læse bogen 7

"vidunderlige uger" måske der er noget nyttigt der? Ungerne skal jo igennem en masse udviklingsspring... måske det har noget at sige?

Du er ikke en dårlig mor! MEN jeg ved hvordan du føler det!!

KRAM fra mig

Har godt overvejet bogen vidunderlige uger, og jo det kan sagtens have noget at sige, men min baby er næsten utilfreds hele tiden undtagen lige den uge fra 6-7
Selvfølgelig har h*n haft gode dage indimellem men som oftes meget gråd.
Man føler sig så magtes løs

Tak for din krammer og rart at vide det ikke kun er mig der føler/har følt sådan

Man føler bare man ikke gør det godt nok, og at man overser et eller andet som man måske burde kunne se

Anmeld

13. september 2012

Anonym trådstarter

Bebsesmoar skriver:

Kunne være man skulle forsøge sig med det

Anmeld

13. september 2012

MorDk

Anonym skriver:

Har godt overvejet bogen vidunderlige uger, og jo det kan sagtens have noget at sige, men min baby er næsten utilfreds hele tiden undtagen lige den uge fra 6-7
Selvfølgelig har h*n haft gode dage indimellem men som oftes meget gråd.
Man føler sig så magtes løs

Tak for din krammer og rart at vide det ikke kun er mig der føler/har følt sådan

Man føler bare man ikke gør det godt nok, og at man overser et eller andet som man måske burde kunne se

Min søn var stort set utilfreds i alle de vågne timer... Det var så mega hårdt! Kunne slet ikke nyde samværet med ham eller min barsel. Det begyndte at hjælp da han var omkring 6 mdr. Eller også var jeg bare mere vandt til "moderrollen" SUK! Det er ikke altid en dans på roser at blive mor/forældre! 

Kram!!

Anmeld

13. september 2012

Bebsesmoar

Anonym skriver:

Kunne være man skulle forsøge sig med det

U try it!! Det handler om at finde en måde så du undgår at blive helt sindsyg!! Det virkede for mig,for den der skingre tone! OMFG jeg blev idiot og spændinger i nakken der gav hovedpine! Det var ikke en fed tid,men jeg fandt da ud af hvad der virkede for mig og jeg håber det også vil virke på dig!! 

Anmeld

13. september 2012

Anonym trådstarter

LR85 skriver:

min store dreng græd også rigtig meget, og jeg kan se nu hvor jeg har fået mit barn nr 2, at jeg nok ikke var god nok til at læse hans signaler.

Jeg ville ønske at jeg havde gået til min sundhedsplejerske noget mere.

Du kan få rigtig meget hjælp der.

Det betyder IKKE a du er en dårlig mor, men netop a du er en god mor som tager sig af de bekymringer du har og vil dit barn det bedste.

det var uden tvivl gået bedre hjemme hos os, hvis vi havde fået lidt hjælp.

Så tag imod hjælp, det er en sejr at gøre!

Om ikke andet, bare for a få snakket om dine tanker til en professionel udefra

Har også besluttet mig for at kontakte sundhedsplejersken i morgen
plejer de ikke også at komme når de er omkring 2 måneder?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.