Snøft snøft..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

791 visninger
19 svar
0 synes godt om
13. september 2012

Lullaby*

Hej piger.

Jeg har nu i længere tid, været ramt af infiktioner.
Og lige som det ser ud til snart at være slut, er jeg nu blevet ramt af influenza.
Jeg kan sagtens finde på noget bedre at bruge min tid på, end at ligge syg under dynen
Så skulle der ikke være nogen af jer som har nogle smarte tricks i ærmet, eller måske opskriften på mirakelkuren/cocktailen mod forkølelse??? Hvad plejer at virke for jer??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2012

TeamRocket

At løbe en tur plejer at hjælpe. Men det er sjældent det man har lyst til når hovedet er tungt og benene ryster under en. :-)

Anmeld

13. september 2012

babymus77

Varm hyldebær saft:-) og sove sove sove...:-) god bedring!!;-) 

Anmeld

13. september 2012

Lullaby*

TeamRocket skriver:

At løbe en tur plejer at hjælpe. Men det er sjældent det man har lyst til når hovedet er tungt og benene ryster under en. :-)

Okay det skal jeg lige overveje, måske lige friskt nok for mig lige nu

Tak for svar

Anmeld

13. september 2012

Lullaby*

babymus77 skriver:

Varm hyldebær saft:-) og sove sove sove...:-) god bedring!!;-) 

Tak skal du have

Jeg må have skrevet hyldebær saft på indkøbssedlen

Anmeld

13. september 2012

babymus77

Lullaby* skriver:

Tak skal du have

Jeg må have skrevet hyldebær saft på indkøbssedlen

Jeps godt med det i og så kogende vand... Der er så mange c vitaminer i:-) virker på mig hver gang:-) 

Anmeld

13. september 2012

Lullaby*

babymus77 skriver:

Jeps godt med det i og så kogende vand... Der er så mange c vitaminer i:-) virker på mig hver gang:-) 

Det skal helt klart prøves kunne jo være dejligt at slippe af med forkølelsen hurtigt!

Hvor kan man købe det henne?

Anmeld

13. september 2012

babymus77

Lullaby* skriver:

Det skal helt klart prøves kunne jo være dejligt at slippe af med forkølelsen hurtigt!

Hvor kan man købe det henne?

Min farmor laver det, men Bilka Føtex, helse kost butikker og måske også tehuse??? 

Anmeld

13. september 2012

morethanperfect

Lullaby* skriver:

Hej piger.

Jeg har nu i længere tid, været ramt af infiktioner.
Og lige som det ser ud til snart at være slut, er jeg nu blevet ramt af influenza.
Jeg kan sagtens finde på noget bedre at bruge min tid på, end at ligge syg under dynen
Så skulle der ikke være nogen af jer som har nogle smarte tricks i ærmet, eller måske opskriften på mirakelkuren/cocktailen mod forkølelse??? Hvad plejer at virke for jer??

Kog et krus vand og læg et hvidløgsfed ned i ... Det smager af bæ , men det hjælper med det samme på forkølelsen ..

God bedring 

Anmeld

13. september 2012

Lullaby*

babymus77 skriver:

Min farmor laver det, men Bilka Føtex, helse kost butikker og måske også tehuse??? 

Arh luksus
Jeg må prøve om jeg kan lokke manden ud på jagt efter hyldebær saft

Tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.