Lugter 'dernede' og metronidazol.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.079 visninger
12 svar
0 synes godt om
13. september 2012

Anonym trådstarter

Hej alle.

Jeg var til lægen den anden dag pga rimelig klam lugt dernede fra. Lidt alla fisk:/. Jeg blev undersøgt og alt var fint. Dog fik jeg noget metronidazol mod en bestemt bakterie som forårsager den lugt. Hun vidste jo ikke om bakterien var tilstede. Men jeg fik det.

Jeg hader i forvejen piller og fik så læst indlægs sedlen og der var alm bivirkninger diarre, kvalme og opkast;(!! Jesus!! Så har jeg jo endnu mindre lyst til at æde de piller.

Jeg synes nu det blevet bedre, men er det bare psykisk pga jeg ik vil ha de piller af frygt for evt bivirkninger:/?!

Derfor vil jeg spørge om nogen har fået de her piller og har i fået bivirkninger??

Please håber nogen vil hjælpe:-)!!

Tak for i læste med;0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2012

Mussen2

Har fået dem og ikke haft bivirkninger

Anmeld

13. september 2012

babymus77

Det er nok noget lign svamp som hedder gardenella����, eller sådan noget... Pillerne fik jeg mod betændelse i tand og de gav mig metal smag i mund, og jeg blev alment skidt tilpas af dem!!! De er rigtig gode mod svære tusser som de slår ihjel med det samme!!!! Det jo ikke sikkert du får det skidt af dem;-) Go bedring... Har du prøvet en alm canesten kur?? Fra apoteket?? 

Anmeld

13. september 2012

gokkelok

Metronidazol er til at slå bakterier ihjel, så det har ikke noget med svamp at gøre, og svamp lugter heller ikke. Så ikke noget med Canesten.

Diare, kvalme og opkastning er generalt almindelige bivirkninger, ved næsten alt medicin. Men det er jo ikke ens betydning med, at man oplever de bivirkninger, så der er ikke andet at gøre, end at prøve dem.

...og husk, absolut intet alkohol!!!

Anmeld

13. september 2012

Anonym trådstarter

gokkelok skriver:

Metronidazol er til at slå bakterier ihjel, så det har ikke noget med svamp at gøre, og svamp lugter heller ikke. Så ikke noget med Canesten.

Diare, kvalme og opkastning er generalt almindelige bivirkninger, ved næsten alt medicin. Men det er jo ikke ens betydning med, at man oplever de bivirkninger, så der er ikke andet at gøre, end at prøve dem.

...og husk, absolut intet alkohol!!!

Okay. Krydser bare fingre så:-)! Tusind tak for hurtigt svar;0)!

Anmeld

13. september 2012

Anonym trådstarter

babymus77 skriver:

Det er nok noget lign svamp som hedder gardenella����, eller sådan noget... Pillerne fik jeg mod betændelse i tand og de gav mig metal smag i mund, og jeg blev alment skidt tilpas af dem!!! De er rigtig gode mod svære tusser som de slår ihjel med det samme!!!! Det jo ikke sikkert du får det skidt af dem;-) Go bedring... Har du prøvet en alm canesten kur?? Fra apoteket?? 

Ne det har jeg ikke? Men fik lavet en gyn undersøgelse og Intet svamp sagde hun?

Anmeld

13. september 2012

Anonym trådstarter

Mussen2 skriver:

Har fået dem og ikke haft bivirkninger

Hvor rart!! Tak;0)

Anmeld

13. september 2012

Anonym trådstarter

babymus77 skriver:

Alment skidt tilpas, kun mens du tog dem eller også i dagene efter?

Anmeld

13. september 2012

babymus77

Anonym skriver:

Ne det har jeg ikke? Men fik lavet en gyn undersøgelse og Intet svamp sagde hun?

Ok.. Så er det nok gardenella bakterie... Men prøv dem!!! Ikke en dråbe alkohol 2 døgn inden og 2 døgn efter!!!!! De virker som antabus;-) 

Anmeld

13. september 2012

babymus77

Anonym skriver:

Alment skidt tilpas, kun mens du tog dem eller også i dagene efter?

Kun lige de dage jeg fik dem!! Kvalme og ondt i mave, men det kan alt medicin give:-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.