MortilElias2010 skriver:
Hvilken vil DU anbefale - den SKAL have bevægelsescencorer tilhørende... så vi kan spille bowling, tennis, køre ræs osv...
Elias syntes det var hylemorsomt at spille bowling hos et vennepar min mand havde ham med ud til...
Og hvad er prisen.....
Hvilke ulemper
Fordele
Vigtige ting at vide om den.....
Gode spil
Og så videre...
Tak på forhånd
(glæder mig til at udnytte kæmpe stuen i det nye hus) 
God idé! Jeg har også en, og det er knapt så sjovt alene. Så fedt I kan være hele familien om det. Jeg skal også rykke et bord før den kan være der, så jeg vil hellere øve min dans når jeg har fået ryddet plads, så desværre bruger jeg ikke min så meget mere. Det er ligesom lidt sjovere når man er flere om det. (:
Jeg vidste faktisk ikke man kunne få flere slags af den? Min er den første der kom frem, i hvid. Og ja, en sensor er der vel med til dem alle, det er jo det den skal bruges til, for at kunne modtage signalet..
Hvis jeg skal anbefale et sjovt spil, så find et spil hvor der er sådan en måtte man skal hoppe rundt på. Jeg har en der hedder noget med family trainer eller sådan noget, hvor man skal trædde rundt på en måtte, ligesom sådan et dansespil. Men jeg synes bare at de er ekstra sjove for man bruger bare rigtig meget energi på det og det er hylende morsomt og man får bare varmen af det!
Tja, fordele og ulemper.. Ved det ikke lige, jo bare brug den så den ikke bliver glemt, det kan nemt være sjovt i starten og så går det ligesom lidt af igen..
Prisen ved jeg ikke lige nu, men de er nok ikke så dyre som de var i starten da de var helt nye, det er jo ved at være nogle år siden efterhånden.
Men synes jeg bare har hørt noget om, at Wii'en er på vej ud igen, eller rettere, der var lavet en anden en som skulle være meget bedre. Så prøv lige og tjek om det skal være en Wii eller om det må være en anden slags. For der skulle vist være blevet udviklet lidt mere siden de lavede Wii'en.
God ofrnøjelse med det. (: