Hvordan bliver vi en del af kirken (frikirke)?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

321 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. september 2012

Anonym trådstarter

Mine børn og jeg er troende, og jeg elsker at komme i kirken. Vi er ikke kendte ansigter i kirken, og er kun kommet i den traditionelle kirke.

Nu har jeg imidlertid næret interesse for frikirken i vores lokale by, men jeg ved ikke helt hvordan jeg kommer med i deres fællesskab. jeg er nok lidt tilbageholden, men jeg kunne godt tænke mig at overvære en gudstjenste, men møder man så bare op? Vil folk ikke kigge helt vildt når der kommer nye giraffer til?

Uhhh jeg bliver allerede helt nervøs over at skulle tage der ned....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2012

Linsi

Anonym skriver:

Mine børn og jeg er troende, og jeg elsker at komme i kirken. Vi er ikke kendte ansigter i kirken, og er kun kommet i den traditionelle kirke.

Nu har jeg imidlertid næret interesse for frikirken i vores lokale by, men jeg ved ikke helt hvordan jeg kommer med i deres fællesskab. jeg er nok lidt tilbageholden, men jeg kunne godt tænke mig at overvære en gudstjenste, men møder man så bare op? Vil folk ikke kigge helt vildt når der kommer nye giraffer til?

nej da det er da bare med at møde op.. vil vædde med de vil tage godt imod jer, det gør frikirker altid 

Anmeld

12. september 2012

serinasmor

Anonym skriver:

jeg ville bare dukke op

du bliver sikkert godt modtaget, hilst på og budt velkommen (af de nysgerrige der vil møde OG tale med giraffen)

Anmeld

12. september 2012

serinasmor

Lindi skriver:

nej da det er da bare med at møde op.. vil vædde med de vil tage godt imod jer, det gør frikirker altid 

Det er også min erfaring

Anmeld

12. september 2012

merle2010

jeg startede i gospelkoret i vores frikirke og mødte op til gudstjeneste med børnene en søndag

de var alle vildt søde og gav mig hånd og hilste på børnene... jeg elsker at komme der og selv min mand har indvilget i at tage med....

børnene elsker det osse, der er så mange legekammerater

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.