Trænebærsaft med eller uden sukker??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.723 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. september 2012

MyLove E

Hej Piger .

Jeg har fået min første hjemme opgave for som elev. ( den er MEGET for sjov bare)
Men vi kom i dag til at snakke om blærebetændelse og tranebærsaft. Der var en der havde hørt at det helst skal være saft der er kunstigt sødet . Men hun vidste ikke hvorfor. Så sagde jeg at så måtte vi jo google det. Og bum så fik jeg min første hjemme opgave:-)

Men har google og kan ikke finde noget .. Kun lidt om at sukkeret ødelægger immunforsvaret. Men er der nogen der har et link eller ved noget om det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2012

MorDk

Jeg har altid sagt... at UDEN sukker fordi at sukkeret kan hope sig op og være grobund for bakterier...

Har altid i mit job givet uden sukker/eller kunstigt sødet!

Anmeld

12. september 2012

MorDk

Tranebær virker nemlig ved at urinen bliver sur og neutraliserer sukkeret i urinen så bakterierne ikke kan sætte sig. Derfor gives tranbærsaft uden sukker.

Anmeld

12. september 2012

MyLove E

MorDk skriver:

TusinTranebær virker nemlig ved at urinen bliver sur og neutraliserer sukkeret i urinen så bakterierne ikke kan sætte sig. Derfor gives tranbærsaft uden sukker.

Tusind tak:-):-)

Anmeld

12. september 2012

MorDk

Tauf skriver:

Tusind tak:-):-)

Det var så lidt

Anmeld

12. september 2012

MyLove E

MorDk skriver:

Det var så lidt

Hvorfor har du ikke født endnu?<3<3

Anmeld

12. september 2012

L&V

Tauf skriver:

Hej Piger .

Jeg har fået min første hjemme opgave for som elev. ( den er MEGET for sjov bare)
Men vi kom i dag til at snakke om blærebetændelse og tranebærsaft. Der var en der havde hørt at det helst skal være saft der er kunstigt sødet . Men hun vidste ikke hvorfor. Så sagde jeg at så måtte vi jo google det. Og bum så fik jeg min første hjemme opgave:-)

Men har google og kan ikke finde noget .. Kun lidt om at sukkeret ødelægger immunforsvaret. Men er der nogen der har et link eller ved noget om det...

Jeg tænker uden sukker da candida svampene lever af det sukker vi indtager og kan ændre på ph værdien. men det er ikke noget jeg tror på virker og det er os hvad jeg har hørt fra lægerne. men det må være der den ligger

Anmeld

12. september 2012

MorDk

Tauf skriver:

Hvorfor har du ikke født endnu?<3<3

Tjaaaa godt spørgsmål!!! ???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.