Ja, nu bliver det altså min tur til et surt opstød... Jeg har valgt at være anonym, så accepter venligst dette...
Min kæreste og jeg, tager ud kl 12.00 idag og besøger min svigerfamilie, jeg spørg så min kæreste kl. 14.00 om han gider køre mig hjem, så kan han selv komme hjem senere, da jeg er meget træt og har haft en del plukveer hele dagen ( er 37+0)... Han siger at han bare kan tage sin knallert hjem senere, hvilket vi så aftaler, så jeg køre hjem og sover lidt. 
Allerede så sent som igår blev vi enige om at det nok var på tide han lod hans fyraftens øl få en pause, så han altid står klar til at køre mig, når mit vand går/jeg er i fødsel! - Han skriver så mærkelige beskeder til mig, hvor jeg bliver mere og mere hidsig, over hans gentagne spørgsmål, så spørg jeg ham om han er beruset, for så kan han sku egentlig bare blive væk! JA, han er beruset!! 
(min svigerfar/ min kærestes papfar er alkoholiker og hashoman!, Så det hjælper jo ligefrem ikke, når han mener at mænd skal ha lov til at drikke som de vil, for kvinderne skal bare høre efter!)
Jeg er så sur, virkelig... Det skal lige siges han ikke er alkoholiker, hvis det er det i tror, han har bare nogle dage hvor han godt kan lide at få lidt øl og slappe af, (efter de 2-3 må man jo ikke køre mere) Så nej han er ikke stiv hverdag! Men så drikker han sig sku beruset, når vi lige har aftalt igår at vi hellere må være på vagt!!
Hvad fanden skal jeg gøre? - Jeg sidder sku og småtuder lidt, for det gør mig sku rasende at han ikke fatter en skid! 
Håber ikke det blev for langt og forvirrende, men jeg er virkelig ked af det!

Anmeld