Hold nu helt kæft, sikke en idiot!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.277 visninger
10 svar
0 synes godt om
12. september 2012

Anonym trådstarter

Ja, nu bliver det altså min tur til et surt opstød... Jeg har valgt at være anonym, så accepter venligst dette... 

Min kæreste og jeg, tager ud kl 12.00 idag og besøger min svigerfamilie, jeg spørg så min kæreste kl. 14.00 om han gider køre mig hjem, så kan han selv komme hjem senere, da jeg er meget træt og har haft en del plukveer hele dagen ( er 37+0)... Han siger at han bare kan tage sin knallert hjem senere, hvilket vi så aftaler, så jeg køre hjem og sover lidt. 

Allerede så sent som igår blev vi enige om at det nok var på tide han lod hans fyraftens øl få en pause, så han altid står klar til at køre mig, når mit vand går/jeg er i fødsel! - Han skriver så mærkelige beskeder til mig, hvor jeg bliver mere og mere hidsig, over hans gentagne spørgsmål, så spørg jeg ham om han er beruset, for så kan han sku egentlig bare blive væk! JA, han er beruset!!   (min svigerfar/ min kærestes papfar er alkoholiker og hashoman!, Så det hjælper jo ligefrem ikke, når han mener at mænd skal ha lov til at drikke som de vil, for kvinderne skal bare høre efter!)

Jeg er så sur, virkelig... Det skal lige siges han ikke er alkoholiker, hvis det er det i tror, han har bare nogle dage hvor han godt kan lide at få lidt øl og slappe af, (efter de 2-3 må man jo ikke køre mere) Så nej han er ikke stiv hverdag! Men så drikker han sig sku beruset, når vi lige har aftalt igår at vi hellere må være på vagt!! 

Hvad fanden skal jeg gøre? - Jeg sidder sku og småtuder lidt, for det gør mig sku rasende at han ikke fatter en skid! 

Håber ikke det blev for langt og forvirrende, men jeg er virkelig ked af det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2012

nusenjo88

kan virkelig godt følge dig!! Havde lidt det samme problem da jeg var gravid. Og jeg var så bange for at det ville fortsætte når lillemanden kom. Men jeg tog heldigvis grueligt fejl. Han er bare den bedste far man kan ønske sig og drikker aldrig så han ikke kan køre med mindre vi er til fest hvor vores søn bliver passet. For han handlede det om at "løbe det krudt af sig" som han nu kunne inden vores søn kom til verden og derefter har han været der 110%. Så kunne man ikkehåbe på at det var det samme din man er ude i? Men kan stadig godt forstå du er ked af det os sur

Anmeld

12. september 2012

maria_wlt

Det er skide respektløst.. FØJ.. Hvorfor helvede kan de ikke bare holde en aftale en gang imellem.. 

Anmeld

12. september 2012

Anonym trådstarter

nusenjo88 skriver:

kan virkelig godt følge dig!! Havde lidt det samme problem da jeg var gravid. Og jeg var så bange for at det ville fortsætte når lillemanden kom. Men jeg tog heldigvis grueligt fejl. Han er bare den bedste far man kan ønske sig og drikker aldrig så han ikke kan køre med mindre vi er til fest hvor vores søn bliver passet. For han handlede det om at "løbe det krudt af sig" som han nu kunne inden vores søn kom til verden og derefter har han været der 110%. Så kunne man ikkehåbe på at det var det samme din man er ude i? Men kan stadig godt forstå du er ked af det os sur

Self kan jeg godt forstå at han vil løbe det sidste krudt af hvis det er det, men når vi så sent som igår har snakket om at han nok måtte begynde at holde sig lidt tilbage, og han så bare skider på hvad vi har aftalt så bliver jeg sku sur!

Han har gennem hele graviditeten været en fantastisk mand, han har virkelig forandret sig helt vildt, han nævner flere gange dagligt hvor meget han glæder sig, hvor gerne han ville at baby snart kommer ud, også gør han sådan et nummer? Hvor egoistisk er man så?? 

Anmeld

12. september 2012

Anonym trådstarter

maria_wlt skriver:

Det er skide respektløst.. FØJ.. Hvorfor helvede kan de ikke bare holde en aftale en gang imellem.. 

Ja, hvorfor kan de ikke bare stå ved det de siger, jeg er absolut ikke en sur kvinde, som bare brokker sig konstant, jeg har intet imod folk der får en øl engang imellem, og ja når jeg ikke er gravid så kan jeg da også finde på at drikke en kold somersby, mokai eller lign, men når han ved jeg kan føde når som helst! - Så mener jeg godt nok det er respektløs det han gør! Øv, hvor gør han mig ked. 

Anmeld

12. september 2012

nusenjo88

Anonym skriver:

Self kan jeg godt forstå at han vil løbe det sidste krudt af hvis det er det, men når vi så sent som igår har snakket om at han nok måtte begynde at holde sig lidt tilbage, og han så bare skider på hvad vi har aftalt så bliver jeg sku sur!

Han har gennem hele graviditeten været en fantastisk mand, han har virkelig forandret sig helt vildt, han nævner flere gange dagligt hvor meget han glæder sig, hvor gerne han ville at baby snart kommer ud, også gør han sådan et nummer? Hvor egoistisk er man så?? 

kan virkelig godt forstå dig!! 

Anmeld

12. september 2012

Anonym trådstarter

nusenjo88 skriver:

kan virkelig godt forstå dig!! 

Hvor er det dejligt med noget støtte, især når man bare sidder alene med tårer i øjnene og aner ikke hvad man skal gøre af sig selv. 

Anmeld

12. september 2012

TeamRocket

Jeg kan tildels godt følge dig, jeg HADER når aftaler bliver brudt. MEN, synes godt nok ikke du taler pænt om din kæreste, du skriver selv hvor fantastisk og dejlig han også er- har han så virkelig fortjent det du skriver i overskriften? Hvis du nu gør noget der genere ham, ville du så ikke blive virkelig skuffet hvis han skrev på et forum om dig, i den tone ? Du er gravid og skal føde snart ja, men derfor skal livet vel ikke sættes på standby de næste mange uger ? Ikke for at sige du ikke må lukke damp ud det må du gerne, men synes alligevel du overreagere en lille bitte smule

Anmeld

12. september 2012

MorDk

maria_wlt skriver:

Enig! Jeg var fandme også blevet sur/skuffet!!!

Anmeld

12. september 2012

Anonym trådstarter

TeamRocket skriver:

Jeg kan tildels godt følge dig, jeg HADER når aftaler bliver brudt. MEN, synes godt nok ikke du taler pænt om din kæreste, du skriver selv hvor fantastisk og dejlig han også er- har han så virkelig fortjent det du skriver i overskriften? Hvis du nu gør noget der genere ham, ville du så ikke blive virkelig skuffet hvis han skrev på et forum om dig, i den tone ? Du er gravid og skal føde snart ja, men derfor skal livet vel ikke sættes på standby de næste mange uger ? Ikke for at sige du ikke må lukke damp ud det må du gerne, men synes alligevel du overreagere en lille bitte smule

Hver sin mening.. Nu er jeg typen der sagtens kan forstå man bruger skældsord om sine nærmeste, (dog ikke alle!) Kunne sagtens bruge andre beskidte ord om ham, men det ville jeg ikk da jeg ikke hader ham, jeg syntes bare han er en idiot, idet han gør.. Jeg siger da bestemt heller ikke at han skal sætte hans liv på stand-by, men hans liv er jo ikke alkohol?? Jeg siger at når man har aftalt at han nok skal holde lidt igen, så er det sku egoistisk at bryde aftalen.. 

Men jeg skriver heller ikke dette indlæg for at høre om hvilke ord andre mener er acceptable, om andre syntes jeg overreagere, vi kan jo ikke alle være tilgivende på samme punkter.

Men tak for din mening. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.