Hvilken flyverdragt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

795 visninger
16 svar
0 synes godt om
12. september 2012

Nadia Maya

Halløj d'damer

Jeg har siddet og kigget lidt rundt på nettet..
Men det er jo en jungle uden lige.

Hvilken flyverdragt har i haft/skal i have til jeres guld?

Jeg er egentlig ligeglad med pris, bare kvalitet er iorden, og så må den selvfølgelig godt være flot

Jeg har kigget lidt på hummel, http://www.prinsesserogpirater.dk/shop/hummel-flyv erdragt-lilla-134821p.html

Min guldklump, er fra august 2011, så til vinter halvandet år..

Kom med råd, vejledning, og hvad i har/skal have

Ha' en fantastisk aften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2012

nusenjo88

sidste år hvor vores søn var 1,5 år havde vi en color kids til ham. den holdt ham rigtig dejlig varm men ikke altid tør på måsen. i år har jeg så købt en hummel til ham som den primære og en ticket to heaven som den sekundære. held og lykke med jagten

Anmeld

12. september 2012

Laulund87

Jeg har købt en Hummel i år, så fed

Anmeld

12. september 2012

Aabye

Jeg valgte hummels fra (og jeg elsker ellers hummel) fordi jeg synes den var meget stiv i det..

Jeg har i stedet købt denne: http://lly.dk/produkt/485/smaafolk-(23-961-07)-flyverdragt-i-navy-m.-aebler-

Den er super lækker og glæder mig til at knægten skal have den på..

Anmeld

12. september 2012

dorthemus

Rød Molo...som sidste år

Anmeld

12. september 2012

Sara.

Hummel og TTH. har ofte lagt dårligt i test, så dem har jeg valgt fra.

(ved dog ikke med test fra i år)

Min datter har fået en Minymo (den dyre model til 1899 fra ny, dog har jeg købt den som ny af en bruger til 400 + porto)

Nu er jeg bare blevet i tvivl om de er for lille, for når hun bøjer sig ned så sidder den stramt på ryggen / numsen?

Men når hun står op er der de 10 cm som der skal være ca.

Min søn har jeg ikke fået købt til endnu. Men det bliver en brugt Reima eller friends med ekstra beskyttelse på numse og knæ.

Anmeld

12. september 2012

chael

I år har jeg købt reima til de 2 store.

Ellers har jeg haft meget forskelligt. Har været glad for både molo, friends, name it, miny mo og bliver forhåbenligt også glad for reima i år

*C

Anmeld

12. september 2012

Lone Jakobsen

jeg har haft en Reima tec til Rasmus et par år i træk. men i år er det en color kids

Anmeld

12. september 2012

De3Guldklumper

Reima til dem begge.

Det har de altid haft.

Anmeld

12. september 2012

Lise

Jeg har de sidste to vintre haft Hummel til min lille dreng (han er 2½ år gammel nu). Jeg synes de er vildt lækre de Hummel dragter, men jeg er lidt i tvivl om han kunne bevæge sig ordenligt i dem, da han fik lidt karakter af Michelin-mand

I år har han fået en Molo. Den er noget lettere. Min store dreng havde en Molo sidste år (han er 5 år gammel nu), og selvom jeg syntes den virkede lidt for let, så holdt den ham fint varm, så nu har lillebror altså fået en også.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.