Ikke taske dame, hvad gør jeg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

914 visninger
12 svar
0 synes godt om
12. september 2012

Ina33

Jeg er ikke rigtig til sådan nogle dame håndtasker, men hvis ikke man har en jakke med lommer i, så er man godt nok tit på den.

Hvad gør i andre der ikke går med håndtasker? Hvis vi er på tur har jeg altid rygsæk på, men det vil jeg ikke i dagligdagen.

Lige nu har jeg sådan en halvstor clutc (hedder det ikke det?), men hold da op hvor er jeg også bare træt af altid at rende rundt med den i hånden.... SUK

Gode råd søges....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2012

B&J

nu har jeg dog lommer i min jakke eller trøje og der har jeg mine nøgler og pung i hånden... jaaa jeg er ikke taske dame men ejer dog en og bruger den ca hver 3månede måske mindre

Anmeld

12. september 2012

M (:

Ina33 skriver:

Jeg er ikke rigtig til sådan nogle dame håndtasker, men hvis ikke man har en jakke med lommer i, så er man godt nok tit på den.

Hvad gør i andre der ikke går med håndtasker? Hvis vi er på tur har jeg altid rygsæk på, men det vil jeg ikke i dagligdagen.

Lige nu har jeg sådan en halvstor clutc (hedder det ikke det?), men hold da op hvor er jeg også bare træt af altid at rende rundt med den i hånden.... SUK

Gode råd søges....

Jeg har ALTID en lille brun skuldertaske på, hvor der lige er plads til mobil, pung og nøgler.. Går aldrig nogen steder uden.. (:

Anmeld

12. september 2012

TNBC

Ina33 skriver:

Gode råd søges....

Lommer i bukserne. Nøglering der kan
Sidde fast i bukserne. Bh

Anmeld

12. september 2012

UnderCover37

Smider det jeg kan i bh'en og hvis der er større ting må jeg jo ha gang i hænderne og mandens lommer 

Anmeld

12. september 2012

Clisolka

Ina33 skriver:

Gode råd søges....

Til daglig render jeg rundt med min rygsæk, så folk kan sagtens tro at jeg er studerende, men nej  Hvis ikke jeg er på arbejde, så er bh'en altså en god ting  Jeg har sågar haft nogle veninder som brugte deres sokker i støvlerne - det var til penge dengang vi rendte i byen 

Anmeld

12. september 2012

FrkDitte

Ina33 skriver:

Gode råd søges....

Jeg er heller ikke taskepige 

Har simpelthen ikke noget at putte i den..

Jeg bruger sådan en lille pung der hænder rundt om halsen.. der kan min tlf lige være i og som regel har jeg ikke brug for mere en mit dankort og kørekort og de kan også sagtens være deri.

Og har du bare en lille nøgle i en nøglering, ja så kan der også være plads til den..

De fås i mange lækre udgaver.. 

http://www.smykkegave.dk/default.asp?mode=showproductcat&catid=373

D.

Anmeld

12. september 2012

Ina33

FrkDitte skriver:

Jeg er heller ikke taskepige 

Har simpelthen ikke noget at putte i den..

Jeg bruger sådan en lille pung der hænder rundt om halsen.. der kan min tlf lige være i og som regel har jeg ikke brug for mere en mit dankort og kørekort og de kan også sagtens være deri.

Og har du bare en lille nøgle i en nøglering, ja så kan der også være plads til den..

De fås i mange lækre udgaver.. 

http://www.smykkegave.dk/default.asp?mode=showproductcat&catid=373

D.

orv, det var smart, sådan en skal jeg da helt sikkert have....

Har du en favorit?

Anmeld

12. september 2012

FrkDitte

Ina33 skriver:

orv, det var smart, sådan en skal jeg da helt sikkert have....

Har du en favorit?

Jeg har mange favoritter 

Jeg er lidt lun på den med dødningehoveder eller i slangeskind.. 

Kunne dog også bruge en i cognacfarvet læder...

D.

Anmeld

12. september 2012

twinny

Jeg er også r*v dårlig til tasker. jeg hader at gå med taske eller med ting i hånden, medmindre det er shoppeposer. høhø.

Jeg bruger min mands lommer.  eller min BH, hvis jeg har stramme bukser på. Kan der også sidde noget i kanten.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.