Men egentlig er det nok bare mig der er en dum kælling pga. mine følelser!
Det er sådan, at jeg igennem det meste af mit liv (siden jeg var 6 år) har spillet håndbold. Jeg elsker spillet og det er altid det eg har haft det super godt med.
Har spillet til jeg blev gravid med Lærke og derefter igen.
Havde selvfølgelig regnet med at starte igen, når jeg havde fået Carolina - men sådan blev det ikke
Manden valgte meget spontant at starte til tennis - og det er fedt for ham at han endelig laver noget.
Problemet nu er bare at han spiller om torsdagen - og alle de håndbold klubber der ligger i nærheden af os, ja har sågar kigget i Ålborg og Frederikshavn (vi bor i Hjørring), de træner om torsdagen! ALLE KLUBBER!
Jeg er så ked af det! Jeg kan ikke komme til at spille det spil jeg altid har elsket, fordi han lige har valgt at spille tennis (han har aldrig før dyrket sport) - føler det er så uretfærdigt at han bare lige vælger noget, uden at vide om han kan lide det og så jeg skal undvære. Ja misundelse er en grim ting - men det er sku hvad jeg er! Øv øv!
Jeg kan jo heller ikke sige til ham at han ikke må spille tennis, for det er godt han endelig har fundet noget.
Men jeg er så ked af at skulle slippe håndbold

Øv hvor gør det ondt!
Hilsen en dum kælling der er pisse misundelig på sin mand.
Anmeld