Føler det er rigtig uretfærdigt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

969 visninger
16 svar
0 synes godt om
12. september 2012

AnnaK89

Men egentlig er det nok bare mig der er en dum kælling pga. mine følelser!

Det er sådan, at jeg igennem det meste af mit liv (siden jeg var 6 år) har spillet håndbold. Jeg elsker spillet og det er altid det eg har haft det super godt med.
Har spillet til jeg blev gravid med Lærke og derefter igen.
Havde selvfølgelig regnet med at starte igen, når jeg havde fået Carolina - men sådan blev det ikke
Manden valgte meget spontant at starte til tennis - og det er fedt for ham at han endelig laver noget.

Problemet nu er bare at han spiller om torsdagen - og alle de håndbold klubber der ligger i nærheden af os, ja har sågar kigget i Ålborg og Frederikshavn (vi bor i Hjørring), de træner om torsdagen! ALLE KLUBBER!
Jeg er så ked af det! Jeg kan ikke komme til at spille det spil jeg altid har elsket, fordi han lige har valgt at spille tennis (han har aldrig før dyrket sport) - føler det er så uretfærdigt at han bare lige vælger noget, uden at vide om han kan lide det og så jeg skal undvære. Ja misundelse er en grim ting - men det er sku hvad jeg er! Øv øv!
Jeg kan jo heller ikke sige til ham at han ikke må spille tennis, for det er godt han endelig har fundet noget.
Men jeg er så ked af at skulle slippe håndbold Øv hvor gør det ondt!

Hilsen en dum kælling der er pisse misundelig på sin mand.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2012

B&J

du er ingen dum KÆLLING!!!!!!!!

jeg forstår dig virkelig godt du elsker håndbold og der for er det jo vildt hårdt at sige farvel til spillet...

MEN kan i ikke få en til at passe om torsdag familie eller barnepige???

Anmeld

12. september 2012

M (:

AnnaKJ skriver:

Men egentlig er det nok bare mig der er en dum kælling pga. mine følelser!

Det er sådan, at jeg igennem det meste af mit liv (siden jeg var 6 år) har spillet håndbold. Jeg elsker spillet og det er altid det eg har haft det super godt med.
Har spillet til jeg blev gravid med Lærke og derefter igen.
Havde selvfølgelig regnet med at starte igen, når jeg havde fået Carolina - men sådan blev det ikke
Manden valgte meget spontant at starte til tennis - og det er fedt for ham at han endelig laver noget.

Problemet nu er bare at han spiller om torsdagen - og alle de håndbold klubber der ligger i nærheden af os, ja har sågar kigget i Ålborg og Frederikshavn (vi bor i Hjørring), de træner om torsdagen! ALLE KLUBBER!
Jeg er så ked af det! Jeg kan ikke komme til at spille det spil jeg altid har elsket, fordi han lige har valgt at spille tennis (han har aldrig før dyrket sport) - føler det er så uretfærdigt at han bare lige vælger noget, uden at vide om han kan lide det og så jeg skal undvære. Ja misundelse er en grim ting - men det er sku hvad jeg er! Øv øv!
Jeg kan jo heller ikke sige til ham at han ikke må spille tennis, for det er godt han endelig har fundet noget.
Men jeg er så ked af at skulle slippe håndbold Øv hvor gør det ondt!

Hilsen en dum kælling der er pisse misundelig på sin mand.

Er det den eneste dag i ugen han kan spille tennis?

Anmeld

12. september 2012

AnnaK89

B&J skriver:

du er ingen dum KÆLLING!!!!!!!!

jeg forstår dig virkelig godt du elsker håndbold og der for er det jo vildt hårdt at sige farvel til spillet...

MEN kan i ikke få en til at passe om torsdag familie eller barnepige???

Synes det er meget at skulle bede familien passe hver torsdag når det glæder om to børn - hvor den ene er handicappet og den anden ikke kan ligge selv bare 5 min (selvom det selvfølgelig nok bliver bedre).
Godt nok har min svigermor fri hver torsdag - men tør næsten ikke spørge hende

Anmeld

12. september 2012

AnnaK89

M (: skriver:

Er det den eneste dag i ugen han kan spille tennis?

Jep - den eneste dag træneren er der

Anmeld

12. september 2012

B&J

AnnaKJ skriver:

Synes det er meget at skulle bede familien passe hver torsdag når det glæder om to børn - hvor den ene er handicappet og den anden ikke kan ligge selv bare 5 min (selvom det selvfølgelig nok bliver bedre).

hvorfor??? det er jo sundt for jer også komme ud uden børn???

min mor passede en overgang daniel hver onsdag og torsdag så jeg kunne komme til træning......

og i kan jo ind i mellem give hende blomser for det eller noget andet

for det er jo ikke en hel dag

Anmeld

12. september 2012

M (:

AnnaKJ skriver:

Måske mormor ville synes det var hyggeligt at have en barnebarnsdag? Ellers måske hver 2. torsdag eller en gang om måneden, og så kan det være i kan få en barnepige derudover? Eller skiftes til at droppe én torsdag om måneden?

Anmeld

12. september 2012

AnnaK89

B&J skriver:

hvorfor??? det er jo sundt for jer også komme ud uden børn???

min mor passede en overgang daniel hver onsdag og torsdag så jeg kunne komme til træning......

og i kan jo ind i mellem give hende blomser for det eller noget andet

for det er jo ikke en hel dag

Nej ved godt det bare er et par timer hver gang.
Men ja, tænker måske at det kunne være hver anden torsdag? Så er det heller ikke for meget.

Anmeld

12. september 2012

AnnaK89

M (: skriver:

Måske mormor ville synes det var hyggeligt at have en barnebarnsdag? Ellers måske hver 2. torsdag eller en gang om måneden, og så kan det være i kan få en barnepige derudover? Eller skiftes til at droppe én torsdag om måneden?

Ja det kan jo godt være.
Det er jo også kun et par timer. Tænker måske hver anden torsdag?
Men tænker også om Carolina er for lille til at blive passet de par timer? Hun er kun 2 mdr. Godt nok får hun delvis flaske - men ved ikke?

Anmeld

12. september 2012

B&J

Nej ved godt det bare er et par timer hver gang.
Men ja, tænker måske at det kunne være hver anden torsdag? Så er det heller ikke for meget.

jaaa evt spørge hende og få en til at passe dem de andre dage

for syntes ikke nogle af jer skal opgive uden kamp

men få din kæreste til at ringe til hans mor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.