teste hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

379 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. september 2012

Anonym trådstarter

Hejsa alle.
Vi er i gang med projekt baby herhjemme. VI sexede et sår gange da jeg havde æl og skulle jo helst ikke have min mens nu.... Iflg div beregner skulle den komme igår men intet endnu.... Men tog en test som var negativ igår.... er den så negativ når mens ikke er kommet eller er der et lille håb?
Hvor tidlig kan nan teste? Og hvornår skal jeg forsøge igen?
TAk for hjælpen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2012

Jupiter

Så længe din mens ikke er kommet, er der da håb

Nogle kan først teste positivt meget sent...

Hvis du er en af dem, hvilket det kan tyde på (hvis altså du er heldig at være gravid), så ville jeg vente tre dages tid, måske vente til søndag...

Jeg ved ikke hvorfor men jeg har en idé om at hvis man først kan teste sent, så kommer det meget langsomt, og så kan man ligeså godt vente nogle dage, så der måske kommer en rigtig tydelig streg, og ikke bare en "måske"-streg

Anmeld

12. september 2012

Anonym trådstarter

Jupiter skriver:

Så længe din mens ikke er kommet, er der da håb

Nogle kan først teste positivt meget sent...

Hvis du er en af dem, hvilket det kan tyde på (hvis altså du er heldig at være gravid), så ville jeg vente tre dages tid, måske vente til søndag...

Jeg ved ikke hvorfor men jeg har en idé om at hvis man først kan teste sent, så kommer det meget langsomt, og så kan man ligeså godt vente nogle dage, så der måske kommer en rigtig tydelig streg, og ikke bare en "måske"-streg

Åh 3 dage, det er længe syntes det er SÅ svært at vente.... Stresser nok også lidt.... Skal det være en morgenurin ved du det?
Tillykke tillykke med din positive stiks

Anmeld

12. september 2012

fresia

Profilbillede for fresia
Anonym skriver:

Hejsa alle.
Vi er i gang med projekt baby herhjemme. VI sexede et sår gange da jeg havde æl og skulle jo helst ikke have min mens nu.... Iflg div beregner skulle den komme igår men intet endnu.... Men tog en test som var negativ igår.... er den så negativ når mens ikke er kommet eller er der et lille håb?
Hvor tidlig kan nan teste? Og hvornår skal jeg forsøge igen?
TAk for hjælpen

Så længe mens ikke kommer syntes jeg du skulle teste en gang hver 3. dag, det er nemlig et eller andet med at HCG niveauet fordobles hver 2. eller 3. dag har jeg hørt

Hvor lang tid har i været i gang?

Så længe mens ikke er der er der jo stadig håb

for at du får en positiv test

Anmeld

12. september 2012

Jupiter

Anonym skriver:

Åh 3 dage, det er længe syntes det er SÅ svært at vente.... Stresser nok også lidt.... Skal det være en morgenurin ved du det?
Tillykke tillykke med din positive stiks

Ja tre dage er ulideligt længe at vente!

Men på den anden side, ville jeg synes det var bedre end tre skuffende negative tests de næste tre dage

Hehe, mange tak, jeg sidder og har det helt vildt underligt/lidt skidt i kroppen her til aften, og aner sgu ikke om det virkelig  er fysisk eller bare noget jeg bilder mig ind

Anmeld

13. september 2012

Anonym trådstarter

fresia skriver:

Øiikk

Så længe mens ikke kommer syntes jeg du skulle teste en gang hver 3. dag, det er nemlig et eller andet med at HCG niveauet fordobles hver 2. eller 3. dag har jeg hørt

Hvor lang tid har i været i gang?

Så længe mens ikke er der er der jo stadig håb

for at du får en positiv test

Øv ikke denne gang... fik "besøg" i nattens løb....
Vi har været i gang ca 4 mdr... Men ikke lige aktiv hver gang, men nu vil vi gerne lidt mere aktivt....

Anmeld

13. september 2012

Anonym trådstarter

Jupiter skriver:

Ja tre dage er ulideligt længe at vente!

Men på den anden side, ville jeg synes det var bedre end tre skuffende negative tests de næste tre dage

Hehe, mange tak, jeg sidder og har det helt vildt underligt/lidt skidt i kroppen her til aften, og aner sgu ikke om det virkelig  er fysisk eller bare noget jeg bilder mig ind

Krydser det bedste jeg har lært for dig men ingen held for mig denne gang

Anmeld

13. september 2012

Jupiter

Anonym skriver:

Krydser det bedste jeg har lært for dig men ingen held for mig denne gang

Årh mange tak, jeg har taget nr 2 tydelig-test til morgen, og bestilt tid ved lægen på mandag, så nu tror jeg altså på den

Håber ikke jeg bliver skuffet

For jer næste gang!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.