ÆU fredag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

590 visninger
19 svar
0 synes godt om
12. september 2012

Putomanen

Hej de damer

Jeg var til scanning i dag, og jeg skal til ÆU på fredag. Hold da op, hvor går tiden pludselig stærkt. De regner med 8-9 æggeblærer, hvilket er rigtig fint. Så håber jeg bare, at det er gode og modne æg.

Jeg er lidt nervøs. For det første fordi jeg havde håbertpå, at det først blev lørdag, så jeg slap for at sygemelde mig på arbejdet. For det andet fordi jeg frygter, at det kommer til at gøre ondt (men jeg skal bare huske at bede sygeplejersken om en masse medicin ). For det tredje, fordi jeg frygter at der ikke kommer særlig mange æg ud.

I må  for mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2012

tarkoflen

Putomanen skriver:

Hej de damer

Jeg var til scanning i dag, og jeg skal til ÆU på fredag. Hold da op, hvor går tiden pludselig stærkt. De regner med 8-9 æggeblærer, hvilket er rigtig fint. Så håber jeg bare, at det er gode og modne æg.

Jeg er lidt nervøs. For det første fordi jeg havde håbertpå, at det først blev lørdag, så jeg slap for at sygemelde mig på arbejdet. For det andet fordi jeg frygter, at det kommer til at gøre ondt (men jeg skal bare huske at bede sygeplejersken om en masse medicin ). For det tredje, fordi jeg frygter at der ikke kommer særlig mange æg ud.

I må  for mig.

Dejligt at du har fået en dag, men kan godt se, det havde været rart at slippe for sygmeldingen, men omvendt, så har du hele weekenden til at komme dig, og det er jo også dejligt

Jeg er sikker på, at der kommer nogle rigtig fine æg ud til jer

Jeg sagde bare, at det gjorde rigtig ondt sidst, og så fik jeg eksta smertestillende med det samme! Men pyha jeg var træt bagefter

Jeg alt hvad jeg kan for jer på fredag!

Anmeld

12. september 2012

Putomanen

tarkoflen skriver:

Dejligt at du har fået en dag, men kan godt se, det havde været rart at slippe for sygmeldingen, men omvendt, så har du hele weekenden til at komme dig, og det er jo også dejligt

Jeg er sikker på, at der kommer nogle rigtig fine æg ud til jer

Jeg sagde bare, at det gjorde rigtig ondt sidst, og så fik jeg eksta smertestillende med det samme! Men pyha jeg var træt bagefter

Jeg alt hvad jeg kan for jer på fredag!

Der er et stort møde på mit arbejde fredag, men der er ikke noget at gøre ved det. Hvis jeg blev virkelig syg med noget andet, ville jeg også være nødt til at sygemelde mig. Men ja, det er rigtig rart at kunne putte om mig selv i de efterfølgende dage

De plejer heldigvis at være ret lydhøre på klnikken, så mon ikke de skyder lidt ekstra medicin i mig...

Tusind tak for , jeg håber at de hjælper

Anmeld

12. september 2012

tarkoflen

Putomanen skriver:

Der er et stort møde på mit arbejde fredag, men der er ikke noget at gøre ved det. Hvis jeg blev virkelig syg med noget andet, ville jeg også være nødt til at sygemelde mig. Men ja, det er rigtig rart at kunne putte om mig selv i de efterfølgende dage

De plejer heldigvis at være ret lydhøre på klnikken, så mon ikke de skyder lidt ekstra medicin i mig...

Tusind tak for , jeg håber at de hjælper

Øv ja det er da ærgeligt, men sådan må det jo være, de små æggebasser venter jo ikke

Ved dit job at du er i behandling?

Anmeld

12. september 2012

Viventerjer

Putomanen skriver:

Hej de damer

I må  for mig.

Krydser ALT hvad jeg kan

Anmeld

12. september 2012

Putomanen

tarkoflen skriver:

Øv ja det er da ærgeligt, men sådan må det jo være, de små æggebasser venter jo ikke

Ved dit job at du er i behandling?

Nej, kroppen tager ikke hensyn til alt andet der sker rundt omkring

Nej, mit arbejde ved intet om, at jeg er i behandling. Det er også derfor, at det er lidt mere besværligt. Men jeg tør ikke rigtig fortælle dem det.  Forhåbentlig er jeg snart slut med at lyve for dem

Anmeld

12. september 2012

Putomanen

Viventerdig skriver:

Krydser ALT hvad jeg kan

Mange tak, jeg håber det hjælper

Anmeld

12. september 2012

tarkoflen

Putomanen skriver:

Nej, kroppen tager ikke hensyn til alt andet der sker rundt omkring

Nej, mit arbejde ved intet om, at jeg er i behandling. Det er også derfor, at det er lidt mere besværligt. Men jeg tør ikke rigtig fortælle dem det.  Forhåbentlig er jeg snart slut med at lyve for dem

Jeg for at det er sidste gang du skal lyve

Anmeld

12. september 2012

La´chrissen

Putomanen skriver:

Hej de damer

I må  for mig.

Jeg alt hvad jeg kan for dig

Anmeld

12. september 2012

Putomanen

La´chrissen skriver:

Jeg alt hvad jeg kan for dig

Mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.