Sendt hjem..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

919 visninger
10 svar
0 synes godt om
12. september 2012

MyLove E

Ih hvor det træls er jo lige startet på nyt arbejde i sidste uge. Jeg har i dag bare frosset helt vildt. Og efter middags pause var det helt galt jeg ryste helt, så meget frøs jeg.. Jeg fik det dårligt og kaste op.

Så sendte de mig hjem. selvom jeg sagde jeg nok skulle klare det.. (vil jo helst ikke være syg når jeg lige er starte) Men de sagde at det skulle jeg ikke tænke på. Så nu ligger jeg hjemme under dynen og stadig fryser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2012

M&N

Tauf skriver:

Ih hvor det træls er jo lige startet på nyt arbejde i sidste uge. Jeg har i dag bare frosset helt vildt. Og efter middags pause var det helt galt jeg ryste helt, så meget frøs jeg.. Jeg fik det dårligt og kaste op.

Så sendte de mig hjem. selvom jeg sagde jeg nok skulle klare det.. (vil jo helst ikke være syg når jeg lige er starte) Men de sagde at det skulle jeg ikke tænke på. Så nu ligger jeg hjemme under dynen og stadig fryser

Det kunne godt lyde som en omgang influenza på vej.. 

God bedring og put godt ind under dynen 

Anmeld

12. september 2012

Camilla <3

Øv, hvor træls. 

God bedring. 

Anmeld

12. september 2012

MyLove E

BabyWish2012 <3 skriver:

Det kunne godt lyde som en omgang influenza på vej.. 

God bedring og put godt ind under dynen 

Mange tak Ja det kunne det godt min søn var syg hele sidste uge..

Putter mig godt under dynen

Anmeld

12. september 2012

MyLove E

Chancen skriver:

Øv, hvor træls. 

God bedring. 

Anmeld

12. september 2012

TNBC

Tauf skriver:

men det er jo godt, at det var dem der sendte dig hjem og at du ikke bare gik hjem, det viser jo at du gerne vil arbejde og selvom at du ikke er super frisk. det må da give gode point.
God bedring

Anmeld

12. september 2012

MariaKyedDK

Tauf skriver:

åh , den kender mange af os er jeg sikker på... jeg bliver næsten også altid syg, når jeg starter på noget nyt, den er næsten helt sikker hver gang !

God bedring

Anmeld

12. september 2012

MorDk

Øv noget møg! Rigtig god bedring til dig!!

Anmeld

12. september 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Øvøv. God bedring

Anmeld

12. september 2012

MyLove E

Yurie skriver:

men det er jo godt, at det var dem der sendte dig hjem og at du ikke bare gik hjem, det viser jo at du gerne vil arbejde og selvom at du ikke er super frisk. det må da give gode point.
God bedring

Ja det er det.. og mange tak:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.