Det er for sindssygt!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

476 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. september 2012

Anonym trådstarter

HVIS jeg er gravid er jeg 2+5/6 stykker i dag! DVS ægget burde jo ikke have sat sig fast eller noget (så er jo teoretisk set ikke gravid endnu)

Alligevel føler jeg mig gravid, spændinger i underlivet, øget tissetrang og ekstreme tissetåre

Hvor er det sindssygt som psyken kan spille en et puds. Det er vel umuligt allerede at have disse "symptomer"?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2012

Krussedulle

Anonym skriver:

HVIS jeg er gravid er jeg 2+5/6 stykker i dag! DVS ægget burde jo ikke have sat sig fast eller noget (så er jo teoretisk set ikke gravid endnu)

Alligevel føler jeg mig gravid, spændinger i underlivet, øget tissetrang og ekstreme tissetåre

Hvor er det sindssygt som psyken kan spille en et puds. Det er vel umuligt allerede at have disse "symptomer"?

Det kan du i princippet godt

Mit første (og eneste) tegn, indtil 6-8 uge, kommer et par dage efter ægløsning.. Voksende brystvorter (mærkeligt men jo!) og enorm stikken og prikken i brysterne!

Anmeld

12. september 2012

Anonym trådstarter

12. september 2012

Chili

Anonym skriver:

Ca. en uge efter ægløsning, begyndte jeg, i begge mine graviditeter, at få følelsen af at jeg havde fået blærebetændelse, og tissede hele tiden! Men der var altså ingenting galt, andet end jeg selvfølgelig fandt ud af en uge + nogle dage efter, at jeg var gravid  

Held og lykke med det

Anmeld

12. september 2012

Anonym trådstarter

Chili skriver:

Ca. en uge efter ægløsning, begyndte jeg, i begge mine graviditeter, at få følelsen af at jeg havde fået blærebetændelse, og tissede hele tiden! Men der var altså ingenting galt, andet end jeg selvfølgelig fandt ud af en uge + nogle dage efter, at jeg var gravid  

Held og lykke med det

Ja det er også hurtigt. Det burde jo være urealistisk eftersom ægget ikke har sat sig fast endnu..
Er der allerede hormoner måske?

Anmeld

12. september 2012

Chili

Anonym skriver:

Ja det er også hurtigt. Det burde jo være urealistisk eftersom ægget ikke har sat sig fast endnu..
Er der allerede hormoner måske?

Det er meget forskelligt fra person til person og graviditet til graviditet. Men det kan vist lade sig gøre  

Selvfølgelig hvis man tænker rigtig meget på det osv. kan man godt være "psykisk gravid". Hvis du forstår hvad jeg mener  

Man kan ikke andet end at vente, og hvis det skal være denne måned, er det jo bare dejligt  De 2 røde streger er helt fantatiske når man prøver og prøver  

Anmeld

12. september 2012

Anonym trådstarter

Chili skriver:

Det er meget forskelligt fra person til person og graviditet til graviditet. Men det kan vist lade sig gøre  

Selvfølgelig hvis man tænker rigtig meget på det osv. kan man godt være "psykisk gravid". Hvis du forstår hvad jeg mener  

Man kan ikke andet end at vente, og hvis det skal være denne måned, er det jo bare dejligt  De 2 røde streger er helt fantatiske når man prøver og prøver  

så burde man vel også kunne teste positivt allerede?

Anmeld

12. september 2012

Chili

Anonym skriver:

så burde man vel også kunne teste positivt allerede?

Har hørt om nogle der kan 3+ noget. Men det kommer an på hvor hurtigt din krop danner HCG  Nogle kan slet ikke teste positiv med hjemmetest. Og nogle kan først i uge 8. Så du må prøve dig frem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.