Max positiv ÆL-test OG svag positiv G-test!!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

718 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. september 2012

FrkDitte

Ja spørg mig ikke hvorfor , men jeg tog de to teste samtidigt i forgårs.. ÆL testen var helt sikkert positiv, og så dukkede der også en  svag streg op på G-testen... 

Nogen som har prøvet det? Og kan det overhovedet lade sig gøre?

Jeg har selvfølgelig taget en G-test igen for lidt siden, der var helt negativ..

Jeg har ømme nipples..  hvilket jeg kun har haft de to gange jeg har været gravid.

Jeg tager en test igen om nogle dage.. men bare sådan lidt for sjov..,. er der så nogen som hjælpe mig med hvor lang jeg (måske) ville være henne...

Jeg fik en kirurgisk abort d. 23. april (vindæg), og fik først mens igen d. 13. juli til d. 17. juli.

Så gik der lige 9 dage så fik jeg mens igen fra d. 26. juli til d. 31. juli.

Nu er det så 42 dage siden sidste mens sluttede..

Måske 3. gang virkelig ER lykkens gang 

God dag derude

D.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2012

ekebiv

FrkDitte skriver:

Ja spørg mig ikke hvorfor , men jeg tog de to teste samtidigt i forgårs.. ÆL testen var helt sikkert positiv, og så dukkede der også en  svag streg op på G-testen... 

Jeg har selvfølgelig taget en G-test igen for lidt siden, der var helt negativ..

Jeg har ømme nipples..  hvilket jeg kun har haft de to gange jeg har været gravid.

Jeg tager en test igen om nogle dage.. men bare sådan lidt for sjov..,. er der så nogen som hjælpe mig med hvor lang jeg (måske) ville være henne...

Jeg fik en kirurgisk abort d. 23. april (vindæg), og fik først mens igen d. 13. juli til d. 17. juli.

God dag derude

D.

Det ha jeg også prøvet og det er åbenbart helt normalt, jeg blev også helt forvirret :-)

Anmeld

12. september 2012

2babygirls

FrkDitte skriver:

God dag derude

D.

Jeg testede positiv på alle æl teste frem til jeg testede positiv på g teste 3+5

Så måske den er der. Mine g teste 3+5 var kun positive hver anden gang i løbet af samme dag.
Og er 20+3 idag

Anmeld

12. september 2012

Miss Church

FrkDitte skriver:

God dag derude

D.

Ægløsningstesten kan jo krydsreagere med HCG. Måske det kan være en forklaring? 

Altså siger man ikke at en streg, med farve på en g-test, er en positiv g-test? 

for at den er der 

Anmeld

12. september 2012

M&N

Her har jeg prøvet begge dele.

At min ægløsning lå EFTER min menstruation skulle komme, altså 5 dage efter mensdag... Der fik jeg en smiley på clearblue digital æl test.

Anden gang var under indflytning og jeg fandt mine clearblue digital æl teste, så synes lige jeg skulle prøve at tage en, den var positiv og fandt ud af efter jeg var gået over tid. Samme dag købte manden min teste med hjem og sørme ikke om de var positive MEGET endda.. 

For at den er her for jer nu 

Anmeld

12. september 2012

FrkDitte

BabyWish2012 <3 skriver:

Her har jeg prøvet begge dele.

At min ægløsning lå EFTER min menstruation skulle komme, altså 5 dage efter mensdag... Der fik jeg en smiley på clearblue digital æl test.

Anden gang var under indflytning og jeg fandt mine clearblue digital æl teste, så synes lige jeg skulle prøve at tage en, den var positiv og fandt ud af efter jeg var gået over tid. Samme dag købte manden min teste med hjem og sørme ikke om de var positive MEGET endda.. 

For at den er her for jer nu 

Man har bare lyst til at teste hele tiden nu 

Men hvor langt ville jeg være henne, hvis nu den er der?

Jeg kan ikke helt regne det ud når jeg havde to mens næsten lige i træk.. for kender jo ikke min cykluslængde..

Umiddelbart er jeg 6+6,...  burde jeg så ikke kunne teste pænt positiv? 

Mine nibbles siger den er der, hehe.. de er pænt ømme.. da jeg stod op tog jeg bare lige en t-shirt på..men det var da ikke til at holde ud.. så på med bh'en..

Den krop den krop.. 

D.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.