Ringkøbing - Skjern Kommune

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

303 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. september 2012

Tullepigen90

Jeg overvejer at flytte til Ringkøbing, men jeg kunne utrolig godt tænke mig at høre hvordan det er at bo i det område og om hvordan kommunen er?? Jeg er nemlig fysisk kronisk syg og harderfor brug for meget hjælp fra kommunen.

Jeg håber nogen kan fortælle mig lidt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2012

Tullepigen90

Slet ingen??

Anmeld

13. september 2012

Malene76

Tullepigen90 skriver:

Jeg overvejer at flytte til Ringkøbing, men jeg kunne utrolig godt tænke mig at høre hvordan det er at bo i det område og om hvordan kommunen er?? Jeg er nemlig fysisk kronisk syg og harderfor brug for meget hjælp fra kommunen.

Jeg håber nogen kan fortælle mig lidt 

Ringkøbing er den dejligste og hyggeligste lille by.  Jeg elsker den. Desværre er jobmulighederne for min mand ikke de største derude. Så vi bor i Silkeborg. Det er jeg nu også rigtig glad for. Jeg ved dog ikke med Kommunen, jeg har godt nok arbejdet for den derude og det var nu ganske fint, men har ikke været bruger på kommunekontoret.

KH Malene

Anmeld

13. september 2012

Wimmie

Jeg er oprindeligt fra Ringkøbing Kommune og har desværre ikke gode erfaringer med Skjern kommune, men det er 12 år siden nu, så det kan jo godt være blevet bedre med kommunesammenlægningen.
Men Ringkøbing er bestemt hyggeligt  

Anmeld

13. september 2012

FrkT

Har kun dårlige erfaringer med Ringkøbing-Skjern kommune, hvis det er selve kommunen du tænker på (og ikke det bare at bo der). Min kæreste havde igennem mange år en meget svær depression, og han havde ikke andet end bøvl med kommunen, hvilket bare forlængede depressionen. Så vi var lykkelige, da vi flyttede derfra og til en god kommune i stedet for.

Anmeld

14. september 2012

Tullepigen90

Tak for svar! Øv, det lyder ikke så positivt  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.