Ska gøre klar til fødselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

305 visninger
9 svar
0 synes godt om
12. september 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja det burde jeg, være i gang med lige nu! 

Ska ha støvsuget og vasket gulv i løbet af i dag. Alberte sover og jeg har fået mig sat i sofaen og ka ligesom ik komme op af den igen. Colombo ligger på mig og spinder og siger " Morrrr du ska nusse mig på maven " 

Jeg ska bare til at i gang, for det er rarest det er gjort inden thea kommer hjem fra børnehave, ska ha hente bil på værkstede og hentet kærsten fra arbejde + finde på noget nemt aftensmad.

Så ka i ik lige lade være med at oprette flere gode debatter, gi mig et spark i numsen, op af sofaen så jeg ka komme i gang. Baby.dk tager lige alt min opmærksomhed lige nu  Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2012

Lone Jakobsen

kender det godt

Anmeld

12. september 2012

HeidiØ

StineW79 skriver:

Ja det burde jeg, være i gang med lige nu! 

Ska ha støvsuget og vasket gulv i løbet af i dag. Alberte sover og jeg har fået mig sat i sofaen og ka ligesom ik komme op af den igen. Colombo ligger på mig og spinder og siger " Morrrr du ska nusse mig på maven " 

Jeg ska bare til at i gang, for det er rarest det er gjort inden thea kommer hjem fra børnehave, ska ha hente bil på værkstede og hentet kærsten fra arbejde + finde på noget nemt aftensmad.

Så ka i ik lige lade være med at oprette flere gode debatter, gi mig et spark i numsen, op af sofaen så jeg ka komme i gang. Baby.dk tager lige alt min opmærksomhed lige nu  Vh stine

OOOOOP for filan!! Vi er her osse imorgen

Anmeld

12. september 2012

Rikke, Liam & Linus

Iiiiiiiiigang med dig

Anmeld

12. september 2012

StineW79

HeidiØ skriver:

OOOOOP for filan!! Vi er her osse imorgen

Ja men så ska jeg jo til at kigge mange sidder igennem, for at blive updateret og det går jo heller ik 

Har fået støvsuget lidt, men det vækkede alberte, så nu er hun fodret af og sover igen, så må heller komme i gang igen vh stine

Anmeld

12. september 2012

HeidiØ

StineW79 skriver:

Ja men så ska jeg jo til at kigge mange sidder igennem, for at blive updateret og det går jo heller ik 

Har fået støvsuget lidt, men det vækkede alberte, så nu er hun fodret af og sover igen, så må heller komme i gang igen vh stine

Nååh det er da altid en start! Jeg burde pudse vinduer!!!

Anmeld

12. september 2012

StineW79

Rikke&Liam skriver:

Iiiiiiiiigang med dig

Ja op igen og i gang! Alberte vågnede da jeg begyndte at støvsuge. 

Men kom lige til at sætte mig og spise et par små muffienser.. Dot D får skylden for muffinserne!! De er nemlig bagt efter en af hendes kage opskrifter vh stine

Anmeld

12. september 2012

StineW79

Lone Jakobsen skriver:

kender det godt

Godt det ik kun er mig, der kender det!! Vh stine

Anmeld

12. september 2012

StineW79

HeidiØ skriver:

Nååh det er da altid en start! Jeg burde pudse vinduer!!!

Tæller til 3 også rejser jeg mig!! 1-2-3 op Stine!! 

Anmeld

12. september 2012

HeidiØ

StineW79 skriver:

Tæller til 3 også rejser jeg mig!! 1-2-3 op Stine!! 

Vi ses på den anden side!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.