Hvornår sender i invitationer ud? (fødselsdage osv)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.731 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. september 2012

TeamRocket

Sidste år meldte næsten alle afbud til sønnikes fødselsdag, de var inviteret en måned i forvejen. Denne gang overvejer vi at sende dem ud to mdr i forvejen, jeg synes bare det er længe før- men tilgengæld er der mange med vigtige jobs langt væk så det er måske meget rart at få invitationen to mdr i forvejen ? Eller hvad, er to mdr også for kort?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Syntes det lyder som en god ide, at i sender invitationer ud i god tid, når i ved at folk ka ha svært ved at få fri osv. 2 mdr før lyder fint! 

Vi plejer at gøre det ca 1 mdr før, men det er også fordi vi ved hvem der arbejder hvornår, hvem der har deres børn den weekend osv. Også planlægger vi fra det. Vh stine

Anmeld

12. september 2012

B&J

når de skal bruge så langtid så er 2mdr før tid super fint her er det en månede før

Anmeld

12. september 2012

hesøth

2 mdr.....Jamen det er sgu da lidt vildt, synes jeg. Men på den anden side, hvis det er det der virker, så er det det I gør!

Vi invitere altid cirka en uge før. Familien ved jo hvornår der er fødselsdag - og ved at de kan regne med en fest/eftermiddagskaffearrangement i en weekend deromkring.

Anmeld

12. september 2012

Ayasmor

Jeg inviterer altid ca. 2 mdr. i forvejen. Min datter fylder år d. 20 Dec. og langt de fleste er i forvejen booket op i nov. og dec. med julefrokoster og andre sammenkomster. Derfor jeg altid er i så god tid

Anmeld

12. september 2012

mybaby-girl

TeamRocket skriver:

Sidste år meldte næsten alle afbud til sønnikes fødselsdag, de var inviteret en måned i forvejen. Denne gang overvejer vi at sende dem ud to mdr i forvejen, jeg synes bare det er længe før- men tilgengæld er der mange med vigtige jobs langt væk så det er måske meget rart at få invitationen to mdr i forvejen ? Eller hvad, er to mdr også for kort?

Vi gør det 1 mdr før - men hvis I ved at de kan have svært ved at få fri og sådan nogle ting, ville jeg også synes at to mdr før er rigtig fint

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.