hvor mange har fået mens?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

526 visninger
9 svar
0 synes godt om
20. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Ja, ved det er et underligt spørgsmål, men fornemmer på diverse debatter at vi er RET mange igang med projektet som har fået mens i løbet af de sidste par dage.. Så jeg er egentlig lidt nysgerrig for at høre hvor mange vi er der kan "følges" i næste måned
Jeg starter:
Caroline, 23 år, bor i Gjern, gik igang med projektet for 1½ uge siden, fik mens i morges efter 32 dage (18.april)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2009

Kristina V

Hej Caroline86,

Tillykke med mens. er vel passende og skrive efter til sidste indlæg hvor du var helt ude af den..

Jeg har lige fået idag Hader mens...
Jeg stoppede på p-pillen for 1 md siden(mere på grund af jeg fik det hamrende dårligt af dem).
Vi har Karoline på knap 2 år, så vil ingen nye piller -eller lign. have, da hun godt snart må være storesøster

Mit navn er Kristina, 23 år, bor i Lunderskov (kolding)..

Anmeld

20. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Kristina V skriver:

Hej Caroline86,

Tillykke med mens. er vel passende og skrive efter til sidste indlæg hvor du var helt ude af den..

Jeg har lige fået idag Hader mens...
Jeg stoppede på p-pillen for 1 md siden(mere på grund af jeg fik det hamrende dårligt af dem).
Vi har Karoline på knap 2 år, så vil ingen nye piller -eller lign. have, da hun godt snart må være storesøster

Mit navn er Kristina, 23 år, bor i Lunderskov (kolding)..

Ja, det var en lettelse at der ikke var noget galt (selvom det jo er HELT galt at jeg ikke er gravid endnu )
Vi tager en måned mere..

Anmeld

20. maj 2009

NoName

Hej...

Altid hyggeligt at finde nogen man kan "følges" med  
Smed pillerne Januar i år.
Jeg har desværre også lige fået mens. Den startede lidt igår, så vi prøver da bare igen....

Jeg hedder Majken er 29 og bor i Egtved (Kolding)

Anmeld

20. maj 2009

Miamaja

jeg har

Anmeld

25. juli 2009

Christina Haase

Jeg smed P-Pillerne i Febuar Måned.
Nu har jeg os kvalme, spiser meget, er meget træt for tiden. hat ondt i underlivet som om jeg skal have mens.
Den første test var negativ.

Anmeld

26. juli 2009

ivfmarie

Hallo.. Mod Zafir? Skulle du ikke være inde over den her?

btw jeg har også.

Anmeld

26. juli 2009

Bom

Vi startede projekt baby sidste år i augurst, så vi har snart "1års" dag...

Jeg er på 28 dagen idag, og har ikke fået menses, men da den er MEGET uregelmæssig, så ved jeg ikke hvornår den skal blive væk/komme... Så vi venter i spænding...

Anmeld

26. juli 2009

BubbieBear

Mini-Terp skriver:

Vi startede projekt baby sidste år i augurst, så vi har snart "1års" dag...

Jeg er på 28 dagen idag, og har ikke fået menses, men da den er MEGET uregelmæssig, så ved jeg ikke hvornår den skal blive væk/komme... Så vi venter i spænding...

Har I prøvet at snakke med en læge?

Vi havde prøvet 10 mdr ca. da vi gik til lægen..

Anmeld

26. juli 2009

Bom

BubbieBear skriver:

Har I prøvet at snakke med en læge?

Vi havde prøvet 10 mdr ca. da vi gik til lægen..

ja jeg har snakket med min, men da kæresten og jeg ikke har samme læge, skal klaus ringe til sin læge, og sige at han gerne vil have en henvisning til sønderborg, så han kan få tjekket svømmerne.....

De tjekker åbenbart manden først.. Da det er hurtigere end kvinden..

Hvad gjorde lægen ved jer, havde jeg nær sagt..  Er jo lidt nysgerrig for hvordan forløbet er...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.