Hvor står din kattebakke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2012

Ryberg

vores står i gangen, det er det første folk ser og lugter til når de kommer, og det sidste de støder på og lugter til når de går..

Jeg HADER det.. men aner ikke hvor jeg ellers skal stille den
Vores badeværelse er alt for lille :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2012

Vidunderligeunger

i gangen, omme bag døren når den er lukket op. derude står maden også, men ikke lige ved siden af.. Det er fordi den sover derude om natten.. 

Anmeld

23. september 2012

mpr

Vores står lige i døren i stuen ud til gangen da der ikke er plads andre steder og badeværelses døren ender altid med at blive lukket så det er en farlig løsning at sætte bakken derud Plus vi gider ikke have den i soveværelset ^^

Anmeld

24. september 2012

Fenja09

Vi har 100 kvm kælder, så kattene har et kæmpe stort rum dernede til deres 3 kattebakker. Vi har en han og en hunkat. Er lykkelig for, at de kan stå dernede.

/Fenja

Anmeld

24. september 2012

Maja_4000

Da vi havde kat boede vi i en 2-værelses med fælles toilet .. Så den stod i gangen/entréen
Hvis vi fik kat nu , ville den stå på badeværelset

Anmeld

24. september 2012

An&Jo

sus73 skriver:

Så vil jeg da håbe at I istedet har sørget for at have et stykke friskgravet jord i jeres have, som katten kan benytte som toilet. Så den ikke render ind til naboer og besørger eller gør det på fortorve, i sandkasser e.lign.

nej det har vi ikke, for vi bor lige ud til en mark uden noget på hvor de gør det istedet..
vi har aldrig problemer med at de gør det ved naboen og heller ikke på fortove osv..

de gør det kun omme på marken, og ovenikøbet på det samme sted..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.