Mens cyklus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

290 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. september 2012

Anonym trådstarter

Jeg har i hele min tid med mens haft enregelmæssig cyklus,.

Altid har det været d. 28 i måneden det startede, men så ligepludselig kom det d. 25, ikke ret stor forskel, men så næste gang kom det d. 15, og derefter kom det d. 14 og nu er det kommet d. 9. 

Mer der nogle der har en idé om hvad der ken få det til at lave de spring? Bliver frustreret, for jeg har altid haft en regelmæssig mens, og det er 2 år siden jeg var på p-piller. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2012

La´chrissen

Anonym skriver:

Altid har det været d. 28 i måneden det startede, men så ligepludselig kom det d. 25, ikke ret stor forskel, men så næste gang kom det d. 15, og derefter kom det d. 14 og nu er det kommet d. 9. 

Mer der nogle der har en idé om hvad der ken få det til at lave de spring? Bliver frustreret, for jeg har altid haft en regelmæssig mens, og det er 2 år siden jeg var på p-piller. 

Det kan jo være mange ting. Men en selv er nok den værste til at ødelægge det. Hvis man tænker på det kan der let gå kuk i det. Men hvis set bliver ved ville jeg da lige snakke med en læge. For hvis du har en meget kort cyklus, kan det jo være du ikke får ægløsning men snak med lægen de ved bedst.
Men altså ved mig er det når man tænker på det. Så kan det forstyrre helt vildt.

Anmeld

12. september 2012

Peanut

Anonym skriver:

Er det datoer eller dage du henviser til? For det lyder lidt som datoer?

Jeg får heller ikke mens samme dato altid, men som regel med 28 dages mellemrum.

Anmeld

12. september 2012

Anonym trådstarter

Tak for svar La'chrissen :-)

Peanut, det er datoer.. Men det er det der er underligt, for min mens er altid kommet præcis d. 28 i måneden.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.