Brug for hjælp - ang. hår...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.858 visninger
12 svar
0 synes godt om
11. september 2012

Anonym trådstarter

Hej piger.

Er anonym da dette opslag helst ikke skal på google.

- Sagen er den at en af min kærestes kollegaer (også min mors veninde) er uddannet frisør og klipper lidt i sin fritid, blev så klippet hos hende for 1,5 - 2 uger siden. MEN hun har klippet det ALT for kort, så tænkte på en form for extentions/påsætning af hår.

Har meget dårlig erfaring med hotfusion, så ville høre hvad i kan anbefale, evt hvor og til nogenlunde rimelig pris (bor i Midtjylland).

Havde lidt overvejet clips, men med et barn er det træls at tage ud og i hele tiden, samt han kan rive det ud og kan heller ikke finde den farve jeg ønsker...

Håber virkeligt på hjælp fra nogle af jer.

Knus og god aften.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2012

merichs

Anonym skriver:

Hej piger.

- Sagen er den at en af min kærestes kollegaer (også min mors veninde) er uddannet frisør og klipper lidt i sin fritid, blev så klippet hos hende for 1,5 - 2 uger siden. MEN hun har klippet det ALT for kort, så tænkte på en form for extentions/påsætning af hår.

Har meget dårlig erfaring med hotfusion, så ville høre hvad i kan anbefale, evt hvor og til nogenlunde rimelig pris (bor i Midtjylland).

Havde lidt overvejet clips, men med et barn er det træls at tage ud og i hele tiden, samt han kan rive det ud og kan heller ikke finde den farve jeg ønsker...

Knus og god aften.

Hvad er det du har dårlig erfaring med med hot fusion? Der findes jo cold fusion/microringe, som jeg personligt har som favorit 

Anmeld

12. september 2012

Anonym trådstarter

merichs skriver:

Hvad er det du har dårlig erfaring med med hot fusion? Der findes jo cold fusion/microringe, som jeg personligt har som favorit 

Da jeg fik lavet hotfusion kunne jeg ikke frisere håret, det begyndte at blive meget træls, uglet og gjorde mildest talt ondt i min hovedbund, fik så bestilt noget keratin remover men det ville bare ikke ud, så min veninde og kæreste måtte skiftevis klippe dem op og pille dem op.

Anmeld

12. september 2012

merichs

Da jeg fik lavet hotfusion kunne jeg ikke frisere håret, det begyndte at blive meget træls, uglet og gjorde mildest talt ondt i min hovedbund, fik så bestilt noget keratin remover men det ville bare ikke ud, så min veninde og kæreste måtte skiftevis klippe dem op og pille dem op.

Okay...

Når man får microringe i ser det ud som på billedet. Det minder lidt om hotfusion, men man undgår at få "lim" i håret. Har lige sat det i en veninde og hun er rigtig glad for det

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. september 2012

Anonym trådstarter

merichs skriver:

Okay...

Når man får microringe i ser det ud som på billedet. Det minder lidt om hotfusion, men man undgår at få "lim" i håret. Har lige sat det i en veninde og hun er rigtig glad for det

Hvor fint, man er det slet ikke.

Anmeld

12. september 2012

MissTas

Anonym skriver:

Hej piger.

Knus og god aften.

har kun prøvet hot fusion og ligesom dig har jeg ekstremt dårlig erfaring med det :O ved mig kløede det bare helt vildt. kunne ikke holde ud til at have det i og fik det fjernet efter kun 3 uger.. total spild af penge. det jeg har hørt godt om, dog aldrig selv prøvet er fletmetoden

Anmeld

12. september 2012

Anonym trådstarter

merichs skriver:

Okay...

Kan man få det lavet hos en frisør? Eller?
Nu kan jeg se du bor i Vestjylland, kender du nogen steder omkring midt/vestjylland.

Anmeld

12. september 2012

merichs

Anonym skriver:

Kan man få det lavet hos en frisør? Eller?
Nu kan jeg se du bor i Vestjylland, kender du nogen steder omkring midt/vestjylland.

Ved ikke om du kan få lavet det ved en frisør. Men du kan helt sikkert finde en privat som kan lave det. Og hvis du ikke kan finde en i midt/vestjylland, så stiller jeg mig gerne til rådighed 

Anmeld

12. september 2012

Camillos

MissTas skriver:

har kun prøvet hot fusion og ligesom dig har jeg ekstremt dårlig erfaring med det :O ved mig kløede det bare helt vildt. kunne ikke holde ud til at have det i og fik det fjernet efter kun 3 uger.. total spild af penge. det jeg har hørt godt om, dog aldrig selv prøvet er fletmetoden

jeg har prøvet fletmetoden og påsyning. av og øv siger jeg bare. min hovedbund spændte helt vildt og kløede som en gal. hovedbunden blev også hurtig fedtet og det var nærmest umuligt at få sæben ud af fletnignerne og.syningerne. og kunneikke redde håret ordentligt og komme til i hovedbunden. skrækkeligt! kan ik anbefales

Anmeld

12. september 2012

Anonym trådstarter

merichs skriver:

Ved ikke om du kan få lavet det ved en frisør. Men du kan helt sikkert finde en privat som kan lave det. Og hvis du ikke kan finde en i midt/vestjylland, så stiller jeg mig gerne til rådighed 

Hvor i Vestjylland bor du?
Kender en der laver hotfusion, men det vil jeg ikke have igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.