Hej piger.
Kæresten og jeg fik en mega forskrækkelse i dag.
Vi havde hentet isabella fra vuggestuen. Hun virkede utrolig træt og lidt sløj. Men hun faldte hurtigt i søvn i bilen. Og sov en lille halv time som hun plejer. Vi kom så over i stor center nord hvor vi skulle købe gave til isabellas farmor. Hun virkede lidt varm, virkede lidt træt men var okay i godt humør. Vi gik så rundt og kiggede lidt. Og isabella sludrede derud af.
Vi stoppede så op og ville kigge på nogle tasker. Hvor jeg så ved et tilfælde kiggede over på isabella, hun så lidt mærkelig ud. Gik så over for at ae hende i håret. Hvor jeg så synes hunså mere mærkelig ud, hun var begyndt at virke stiv i det og øjnene var lidt underlige.jeg satte mig ned på hook for at kigge på hende, hvor det så gik op for mig at hun bar gået i kramper. Og øjnene rullede bagover. Jeg råbte efter min kæreste at hun gik i kramper. Så hele butikken vendte sig om. Jeg bad ekspedienterne om at ringe 112 og de gik i panik. Den ene gav mig deres tlf og jeg ringede selv. Og da jeg så bad omadressen kunne ingen svare mig. Den ene løb så efter en vagt. Og "heldigvis" havde vagten ligeoplevet det samme med han datter så han vidste hvad der skulle gøres. Han tog isabella og løb udenfor imens han beroligede hende. Og vi løb self efter. Der gik 7 min. Før hun stoppede med kramperne.hvor hun så ikke var til at komme i kontakt med i ca.5 vi gjorde alt for at holde hende vågen. Og det føltes som en evighed før ambulancen kom. Vagten var stadig hos os på dette tidspunkt. Og han var virkelig en stor hjælp for vi panikkede jo ret meget. Vi kom på skejby og hun blev undersøgt og det tydede at det "bare" var feber kramper. Intet farligt. Det så bare meget voldsomt ud. Isabella var blevet sig selv og vi blev sendt hjem efter undersøgelser og vejledning. Vi fik udskrevet stisolid ( staves) til hvis det skulle ske igen. Men vi fik afvide at der kun er 10 procent chance for at hun prøver det igen.
Puhaa det var en mega forskrækkelse og både kæresten og jeg stod nærmest i gråd indtil ambulancen kom. Det er jo simpelthen bare det væreste når den slags sker med ens børn. For når man ikke ved hvad man skal gøre. Og man tænker jo self altid det væreste.
Anmeld