Mårslet syd for Århus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.354 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. september 2012

Anonym trådstarter

Hvilke institutioner kender i?

Må jeg høre jeres anbefalinger. Både de gode og de dårlige.

Kom kom kooooooom..........................

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2012

_-Kathrine-_

Er selv fra Mårslet og vil lige starte med at sige at det er MEGA svært at få sit barn i vugger pt, fordi der blir født så mange børn herude...
Nå, men vi har lige fået vores søn i Valhalla, han startede sidste mandag og indkøringen er bare gået rigtig godt, de er super søde...!
Vi kommer fra en alm vugger til en integreret og jeg skal stadig lige vænne mig til larmen, men det skal nu nok komme... De er gode til at holde afdelingerne adskilte...!
De andre vuggestuer kender jeg ikke da vi er tilflyttere, men har umiddelbart ikke hørt negative ting om nogen

Anmeld

12. september 2012

Anonym trådstarter

_-Kathrine-_ skriver:

Er selv fra Mårslet og vil lige starte med at sige at det er MEGA svært at få sit barn i vugger pt, fordi der blir født så mange børn herude...
Nå, men vi har lige fået vores søn i Valhalla, han startede sidste mandag og indkøringen er bare gået rigtig godt, de er super søde...!
Vi kommer fra en alm vugger til en integreret og jeg skal stadig lige vænne mig til larmen, men det skal nu nok komme... De er gode til at holde afdelingerne adskilte...!
De andre vuggestuer kender jeg ikke da vi er tilflyttere, men har umiddelbart ikke hørt negative ting om nogen

Mange tak for dit svar:-)

Jeg kommer oprindeligt fra Mårslet, og vi har fået tilbudt et leje rækkehus på Nymarks Allé.

Men kender ikke så meget til institutionerne mere.

Dem jeg overvejer er Valhalla, DII. Nymarks Allé og Solhuset og så Skovbørnehaven.

Mine børn er fra 07 og 10 og vi høre til den ældste gruppe i vuggestuerne og den ældste gruppe i børnehaverne.

Min søn vil kun skulle gå 3 mdr. i vuggestuen inden han så vil skulle begynde i børnehave.

Vi har bare ingen bil og ikke mulighed for at køre langt væk. Ved godt der så er bus og tog. Så overvejer ikke at skrive garanti plads da jeg så kan komme til rundhøj, beder osv...

Men håber jeg kan ringe mange gange nok til pladsanvisningen og så få en plads..... Ved godt der er kø osv.

Anmeld

12. september 2012

_-Kathrine-_

Anonym skriver:

Mange tak for dit svar:-)

Jeg kommer oprindeligt fra Mårslet, og vi har fået tilbudt et leje rækkehus på Nymarks Allé.

Men kender ikke så meget til institutionerne mere.

Dem jeg overvejer er Valhalla, DII. Nymarks Allé og Solhuset og så Skovbørnehaven.

Mine børn er fra 07 og 10 og vi høre til den ældste gruppe i vuggestuerne og den ældste gruppe i børnehaverne.

Min søn vil kun skulle gå 3 mdr. i vuggestuen inden han så vil skulle begynde i børnehave.

Vi har bare ingen bil og ikke mulighed for at køre langt væk. Ved godt der så er bus og tog. Så overvejer ikke at skrive garanti plads da jeg så kan komme til rundhøj, beder osv...

Men håber jeg kan ringe mange gange nok til pladsanvisningen og så få en plads..... Ved godt der er kø osv.

Det er et skønt kvarter - der bor vi
Men når dine børn snart er børnehavebørn, tror jeg ikke der er problemer, det er med de yngste der skal starte, det kniber...
Kan godt forstå du så ikke vil skrives op til garantiplads, og det synes jeg også du skal sige til pladsanvisningen, at I ingen bil har! Det gjorde en fra min mødregruppe og det noterede de...!
Hende du skal tale med hedder Tina Damsgaard og er rigtig flink og fair!
Håber I får en plads tæt på og der ville Valhalla og Nymarken jo være helt perfekte
herfra

Anmeld

12. september 2012

Anonym trådstarter

_-Kathrine-_ skriver:

Det er et skønt kvarter - der bor vi
Men når dine børn snart er børnehavebørn, tror jeg ikke der er problemer, det er med de yngste der skal starte, det kniber...
Kan godt forstå du så ikke vil skrives op til garantiplads, og det synes jeg også du skal sige til pladsanvisningen, at I ingen bil har! Det gjorde en fra min mødregruppe og det noterede de...!
Hende du skal tale med hedder Tina Damsgaard og er rigtig flink og fair!
Håber I får en plads tæt på og der ville Valhalla og Nymarken jo være helt perfekte
herfra

Har også kun hørt godt om kvarteret :-) Bor I i hus eller til leje?

vi har fået tilbudt et Almenbolig rækkehus.. De nye der bliver byggt længst nede. Er spændt på at flytte ind der.

Ja vil ringe og snakke med dem i morgen. Har lige oplevet at vi bor i samme garanti distrikt nu, og står der at børn ikke kan flytte hvis der er mindre end et år til det starter i skole. Der er der ved min datter. Men det kan jo ikke være rigtigt at vi skal bruge min. en time på at komme hen til den gamle institution (vil vi sku med offentlig transport).

Samtidig vil jeg jo gerne have at min datter møder nogle af de børn hun ville skulle starte i skole med.

Åh ha, håber det hele kommer til at løse sig!!!

Anmeld

4. oktober 2012

Anonym trådstarter

VI HAR FÅET PLADS!!!

Det er for vildt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.