epiduralblokade

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2012

morethanperfect

Hm .. Jeg syns overhovedet ikke det gjorde ondt 

Men det var jo nok fordi jeg havde veer 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2012

Gravid2012

Lusi skriver:

Så lidt da

Men må jeg spørge om, hvorfor du har valgt pks?

ja det maa du gerne, selvom jeg er flov over at svare...

hele mit liv har jeg vaeret SAA bange for at gaa til gaenokolog, bare jeg skulle ha et underlivsundersoegelse, en simple check up, kunne jeg graede i flere dage foer, og under undersoegelsen er jeg total i panik og laegen kan ikke rigtig fuldfoere hendes job...

Har altid vidst jeg ville ha kejsersnit hvis jeg skulle ha boern, tror bare ikke jeg kan klare det... og det er maaske taveligt sagt, da millioner af andre kvinder goer det! Men det er nu saadan jeg har det....

Anmeld

11. september 2012

Gravid2012

HeXeri skriver:

Jeg er en rigtig pjevs med nåle, bare jeg skal have taget blodprøve piver jeg. Og jeg havde været hele registret igennem, dybt åndssvage tanker som "tænk hvis jeg bliver lam"  eller at jeg var en for stor kylling, tog hjem og hvad så med baby der ligesom skulle ud

Men jeg lagde næsten ikke mærke til det. Jeg sad op, totalt umuligt med den bobbel på maven.. Husker det ikke som en smerte som sådan. Men adrenalinet i kroppen hjælper nok på det. Mit hjerte hamrede derud af..

Det skal du nok tage i stiv arm

uhh ja de blodproever er jeg hellere ikke saa glad for, overhovedet!

men ja, maa bare tage det i stiv arm!

Anmeld

11. september 2012

Bassemor<3

Jeg var 10cm åben og i total vestorm da jeg fik min lagt, så jeg mærkede det ikke, og var ved at gå amok på lægen fordi han var pisse langsom. Men han lagde en lokalbedøvelse, i det øjeblik tror jeg at jeg havde været ligeglad med den lokalbedøvelse , og derefter satte han et lille rør ind og førte en slange op langs min ryg og klistrede den fast på min skulder og der koblede de så bedøvelsen til.

Det knap så gode ved min var, at den ikke fungerede ordentligt, jeg kunne hele tiden bevæge mig, og da de begyndte at skære gik det op for mig at den IKKE virkede 100% Jeg tudede og lægen ville ligge mig i fuld narkose, men jeg sagde at det kunne hav lige vove på, jeg skulle da høre da min lille dreng kom ud !

Så jeg blev pumpet fuld af smertestillende i mit drop i hånden og ½ time efter var jeg på opvågningen

Anmeld

11. september 2012

Lusi

Gravid2012 skriver:

ja det maa du gerne, selvom jeg er flov over at svare...

hele mit liv har jeg vaeret SAA bange for at gaa til gaenokolog, bare jeg skulle ha et underlivsundersoegelse, en simple check up, kunne jeg graede i flere dage foer, og under undersoegelsen er jeg total i panik og laegen kan ikke rigtig fuldfoere hendes job...

Har altid vidst jeg ville ha kejsersnit hvis jeg skulle ha boern, tror bare ikke jeg kan klare det... og det er maaske taveligt sagt, da millioner af andre kvinder goer det! Men det er nu saadan jeg har det....

Ja altså så ligger der jo også som sådan mere bag..

Snakkede med min søster om det idag. Hun har altid sagt at hun ville ha ks, for HUN skulle ik nyde noget, at føde!

Hun fødte så heldigvis for 1 1/2 år siden og har så termin igen her 27 september, hvor hun skal føde hjemme

Hun går i noget jordmødregruppe, hvor kommende mødre, for ALT forklaret både om fødsel og ks og hun sagde at hun var GLAD for hun ik havde fået ks!!

Ik for at skræmme dig, men håber virkelig du træffer det rette valg, for er ks ER altså voldsomt.. En fødsel gør ondt ja, men smerten går trods alt hurtigt over igen.. Ved ks, går smerten ik hurtigt over men det har du jo nok allerede hørt

Anmeld

11. september 2012

Gravid2012

Lusi skriver:

Ja altså så ligger der jo også som sådan mere bag..

Snakkede med min søster om det idag. Hun har altid sagt at hun ville ha ks, for HUN skulle ik nyde noget, at føde!

Hun fødte så heldigvis for 1 1/2 år siden og har så termin igen her 27 september, hvor hun skal føde hjemme

Hun går i noget jordmødregruppe, hvor kommende mødre, for ALT forklaret både om fødsel og ks og hun sagde at hun var GLAD for hun ik havde fået ks!!

Ik for at skræmme dig, men håber virkelig du træffer det rette valg, for er ks ER altså voldsomt.. En fødsel gør ondt ja, men smerten går trods alt hurtigt over igen.. Ved ks, går smerten ik hurtigt over men det har du jo nok allerede hørt

ja har hoert det tager tid til at komme sig over, men er sikker paa mit valg... men ja, mange har proevet at overtale mig til en normal foedsel, men det har bare ikke vaeret i mine tanker....

tror ikke jeg er saa sej som din soester

Men mange tak for dine raad

og held og lykke her d. 27 september, haaber alt kommer til at gaa godt.

Anmeld

11. september 2012

Lusi

Gravid2012 skriver:

ja har hoert det tager tid til at komme sig over, men er sikker paa mit valg... men ja, mange har proevet at overtale mig til en normal foedsel, men det har bare ikke vaeret i mine tanker....

tror ikke jeg er saa sej som din soester

Men mange tak for dine raad

og held og lykke her d. 27 september, haaber alt kommer til at gaa godt.

Jamen hvis det aldrig har været i dine tanker, så er det nok bare det rigtige valg for dog
Ville nu heller ik forsøge at tale dig fra det... Bare.. Ja det ved jeg ik, "advare" dig (lyder så voldsomt igen).. Håber du ik misforstår mig

Anmeld

11. september 2012

Fru.Mäes <3

Synes det værste var lokal bedøvelsen - mærkede slet ikke da de lagde EPI'en..

Det kan samlignes lidt med at få et bistik - det svier lige 10-30 sek. også mærker man ikke mere..

Held og lykke med dit kejsersnit 

Anmeld

12. september 2012

Gravid2012

Fru.Mäes <3 skriver:

Synes det værste var lokal bedøvelsen - mærkede slet ikke da de lagde EPI'en..

Det kan samlignes lidt med at få et bistik - det svier lige 10-30 sek. også mærker man ikke mere..

Held og lykke med dit kejsersnit 

Takker

har egentlig aldrig faaet et bistik... men saa er da forberedt paa hvordan et bistik foeles efter jeg har faaet denne bedoevelse... haha

ha en dejlig aften....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.