... ja det gør det vist...

Jeg har altid sagt jeg ALDRIG ville blive sådan en der blev ved og blev ved med at gå tilbage til eks'en, men det er jeg vist blevet, og ikke kun en gang, men ja fire gange, og ikke som skal vi være kærester igen, men lad os bare ses og se hvad der sker.
Første gang var vi kun ret kort sammen, og så stoppede han det fordi han ikke havde tiden med hans arbejde og afstanden, anden gang var vi sammen i et år og så blev han pludselig mere og mere "væk" og så stoppede jeg det efter jeg ikke havde set ham i 7 uger..

Det er et år siden. For 4-5 måneder siden skrev han pludselig på facebook og sagde han savnede mig, og savnede jo egentlig også ham og vi blev enige om at prøve at være venner. Han var her 3 gange (og han sov på sofaen), og vi endte med at have en ret "hed" telefonsamtale

og vupti så var han væk igen, og svarede ikke på mine beskeder, følte mig ret meget til grin. For 3 uger siden skrev han så igen, og ja dum som jeg jo er, selvom jeg godt vidste det umuligt kunne ende godt sagde jeg ja til at besøgte mig, det blev så til 2 gange. Sidste uge fik han mig så overtaget til at prøve noget ret så grænseoverskridende i sengen

(, selvom jeg var lidt skeptisk) Han tager så i byen i weekenden og havde ikke rigtig hørt noget side, skriver så til ham, og ja, han har så mødt i en pige i byen...
Jeg var ikke ude på at finde sammen igen, og jeg vidste jeg legede med ilden som havde brændt mig 3 gange før, så er ikke engang sur på ham (jo, lidt) men mere på mig selv. Nu sidder jeg her og føler mig totalt tilgrin, igen, igen, igen... Og skriver han ikke vil holde mig for nar og han holder af mig, men forstår ikke helt hvorfor han prøver at overbevise mig om at det ikke er mig. Han gik fra mig fordi han arbejde for meget, det har ikke ændret sig, så fatter ikke hvordan han har tid til en anden kæreste...
Aaaargh bare lige et tude indlæg, øv hvor har jeg røde øre og hvor føler sig mig bare som en klaphat. Men aldrig mere, må snart lærer det... suk suk suk...