Min morfar har fået kræft....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

716 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. september 2012

Anonym trådstarter

Jeg har lige fået afvide af min mor idag at min morfar på 73 år, har fået kræft i endetarmen. Nu venter han på han hører fra hospitalet, så han kan komme til scanning, for at se om det har spredt sig.

Min mormor og mor er meget skrøbelige, så jeg må være stærk overfor dem. Derfor har jeg lige brug for at komme ud med det her! Jeg har tilbudt min morfar og mormor at tage med til undersøgelserne som støtte
for at det ikke har spredt sig..

Har i nogle historier i vil dele, både de mindre gode og gode historier? Har brug for at høre realiteten.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2012

M&N

Først lige en krammer og hvor er det bare ikke sjovt. Jeg har selv mistet min morfar til kræften, han blev 80 år, så har desværre ikke nogen gode historier at dele ud af.

Jeg vil krydse for at det ikke har spredt sig..  Og sejt af dig at du er stærk over for dem, men husk nu også DIG når det bliver alt for svært 

Anmeld

11. september 2012

Anonym trådstarter

BabyWish2012 <3 skriver:

Først lige en krammer og hvor er det bare ikke sjovt. Jeg har selv mistet min morfar til kræften, han blev 80 år, så har desværre ikke nogen gode historier at dele ud af.

Jeg vil krydse for at det ikke har spredt sig..  Og sejt af dig at du er stærk over for dem, men husk nu også DIG når det bliver alt for svært 

Tak for din krammer. Og jeg er ked af det med din morfar...
Nåede han at blive opereret og få nogen form for behandling?
Håber jeg heller ikke.. Jeg har en søn på 2 år, som betyder meget for ham, og omvendt. Men sætter pris på han er nået at blive oldefar, og vil selvfølgelig ikke male fanden på væggen, før der er klarhed over hvilke stadie sygdommen er på...

Tak Har en dejlig kæreste, som støtter mig. For er ellers ret god til at glemme mig selv, fordi jeg gerne vil være der for andre..

Anmeld

11. september 2012

Sara.

Åh det er jeg ked af at høre. Jeg krydser fingre for at det ikke har spredt sig!

Min morfar fik konstateret kræft da han var omkring 60 år mener jeg. Han overvandt kræften, men måtte leve med en stomi pose....

Da han så var 83 fik han kræft igen. Denne gang strubekræft. Desværre døde han af det.

Han var afklaret med det til sidst, og har haft et rigtig godt og langt liv trods kræft.

Jeg krydser fingre og sender kram

Anmeld

11. september 2012

M&N

Anonym skriver:

Tak for din krammer. Og jeg er ked af det med din morfar...
Nåede han at blive opereret og få nogen form for behandling?
Håber jeg heller ikke.. Jeg har en søn på 2 år, som betyder meget for ham, og omvendt. Men sætter pris på han er nået at blive oldefar, og vil selvfølgelig ikke male fanden på væggen, før der er klarhed over hvilke stadie sygdommen er på...

Tak Har en dejlig kæreste, som støtter mig. For er ellers ret god til at glemme mig selv, fordi jeg gerne vil være der for andre..

Åhh, mener ikke han fik nogen behandling -kun smertestillende og lign. Han var ikke indlagt særlig længe så kom han hjem igen og døde så derhjemme 2-3 uger efter. Han havde kræft 3-4 forskellige steder i kroppen og som sagt han var 80 år - nok derfor de ikke kunne redde ham.

Idag mistede min mors kæreste (min papfar)'s søster livet til kræften. Hun var ikke særlig gammel kan ikke lige huske alderen men oppe i de 50. Hun fik lungekræft sidste og døde så idag..  Kendte hende ikke så godt, men puha, et forløb min mor og kæresten samt hans familie har været igennem!

Kan godt forstå din frustrationer, men som du selv siger, så skal man ikke tage bekymringerne på forskud, det er jo slet ikke sikkert at det har spredt sig eller er så alvorligt som man går og tror. Det krydser jeg for det ikke har 

Dejligt med en kæreste som er der for dig, det er utroligt vigtigt når man er ked og sårbar 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.