Hvornår stopper de med at savle??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.200 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. september 2012

Azooo

Min søn på 13måneder savler ret meget , han har sine otte tænder? Man sagde at det ville stoppe når tænderne er kommet  Men ham her knægten savler nogen  gange som vanvid , må skifte hans bluse/t-shirt efter 5-10minutter da  ved brystet bliver så vådt af al den salv.. Hvornår stoppet jeres med at savle? Eller hvordan kommer han til stop med at savle 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2012

anynom

Heza2410 skriver:

Min søn på 13måneder savler ret meget , han har sine otte tænder? Man sagde at det ville stoppe når tænderne er kommet  Men ham her knægten savler nogen  gange som vanvid , må skifte hans bluse/t-shirt efter 5-10minutter da  ved brystet bliver så vådt af al den salv.. Hvornår stoppet jeres med at savle? Eller hvordan kommer han til stop med at savle 

Må være dig svar skyldig med hvornår det stopper
Men han mangler jo stadig at få mange tænder, så det kan sagtens være rigtigt det du har fået at vide

Anmeld

11. september 2012

Fenja09

Min datter er lige blevet 1 år og har aldrig savlet eller gylpet særlig meget. Hun har også alle sine 8 tænder, men er ved at få kindtænder, så hun savler mere nu end normalt. Din søn skal 14 tænder mere før han har det "første" tandsæt, så tror da godt at du kan forvente lidt mere savleri de næste måneder.

/Fenja

Anmeld

11. september 2012

De3Guldklumper

Heza2410 skriver:

Begge mine unger har savlet ekstremt meget og er først stoppet omkring 3 års alderen.

Hvis de savlede så meget at smæk, bluse og undertrøje kunne skiftes flere gange om dagen.

Anmeld

11. september 2012

Clisolka

Heza2410 skriver:

Isabella fylder 2 i næste måned og savler stadig rigtig rigtig meget i perioder - selvom hun har mange bisser i munden 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.