Hvornår skal jeg blive gravid ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

353 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. september 2012

Anonym trådstarter

Hej piger . Jeg fødte en stor og dejlig dreng for 19 måneder siden. Og tog desværre meget på ... 40 kg lidt mere end halvdelen var væske , jeg har stadig de over kødelig kg tilbage og de et så svære at smide.Hvor meget skal jeg tabe før det er ok at blive gravid igen . Vægten siger 118 kg og er 174 høj

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2012

LMX

Anonym skriver:

Hej piger . Jeg fødte en stor og dejlig dreng for 19 måneder siden. Og tog desværre meget på ... 40 kg lidt mere end halvdelen var væske , jeg har stadig de over kødelig kg tilbage og de et så svære at smide.Hvor meget skal jeg tabe før det er ok at blive gravid igen . Vægten siger 118 kg og er 174 høj

Jeg tænker at hvis du har det okay fysisk så kan du da blive gravid når I har lyst. Hvis du er gravid med omtanke næste gang kan du jo sagtens holde vægten eller evt tabe dig imens du er gravid.

Jeg selv er 162cm høj og ved mine 2 første graviditeter vejede jeg ca 100kg da jeg blev gravid.

Anmeld

11. september 2012

MilleRasmussen

For mig, har det intet med vægt og gøre men hvordan man er som person. Jeg vejede 96 inden jeg blev gravid, har tabt mig 6 kg. folk har aldrig gættede jeg vejede over 80, for jeg elsker være aktiv, det sidder på mig som det gør og jeg er som jeg er 

Anmeld

11. september 2012

Jupiter

Jeg synes du skal arbejde på at tabe dig til du har det godt med din vægt, og hvis der kommer en graviditet undervejs, så tager du den med.

Det handler meget om selvværd, og du skal have masser af selvværd så du har overskud til at være en god mor. Du skal ikke tænke på hvad andre synes, men hvad du selv føler og har behov for

Anmeld

11. september 2012

LR85

Hva sir din læge? 

Tænker bare a det jo kan gøre en graviditet hård og mere kompleks hvis man er meget overvægtig. 

Det ville jo være dejligt for dig hvis du kunne bevæge dig lidt omkring når du er gravid og nyde det lidt. 

Tænker du må snakke med din læge, evt diætist så du får en god graviditet

Anmeld

11. september 2012

Ciss

Jeg tænker, at det er fornuftigt, om du klarer at få vægten ca indenfor BMI-rammen, hvor det ikke er skadeligt. (Har ikke lige set efter, hvor meget det er). Om du ikke er fuldt tilbage på startvægten, tror jeg, tæller mindre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.