Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mor til Frederic og Freya skriver: Så fin han er... Og rigtig gode billeder af en rigtig lækker mås...
Så fin han er...
Og rigtig gode billeder af en rigtig lækker mås...
Mange takendelig blev turen mIn til en lille bebs
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
twinny skriver: nurrrh mit hjerte smelter.
nurrrh mit hjerte smelter.
Tusinde tak!!! Jeg bliver også så blød indeni når der kommer et smil, får næsten tårer i øjnenetør ikke tænke på når det bliver bevidst!! Så hyler jeg jo dagen lang
babymus77 skriver: Vores er også efterfølger ... Vores første og eneste sammen!! Han har to og har jeg også:-) min ældste blir 15 i år og næste 11 og så Julius på 6 uger:-)
Vores er også efterfølger ... Vores første og eneste sammen!! Han har to og har jeg også:-) min ældste blir 15 i år og næste 11 og så Julius på 6 uger:-)
dejligt med efternølere Sådan en vil jeg også gerne have mig til den tid
Madam Blå skriver: dejligt med efternølere Sådan en vil jeg også gerne have mig til den tid
Det er så fantastisk
babymus77 skriver: Mange takendelig blev turen mIn til en lille bebs
Et forsinket tillykke med ham, har ikke været så meget på herinde siden freya kom til verden og med 2 børn er der nok at se til...
babymus77 skriver: Det er så fantastisk
Ja, det tror jeg gerne Man har vel en helt anden ro og nyder det på en anden måde, tænker jeg.
Mor til Frederic og Freya skriver: Et forsinket tillykke med ham, har ikke været så meget på herinde siden freya kom til verden og med 2 børn er der nok at se til...
Jeg har heller ikke så meget tid mere!! Er jo mit 3 barn og han har nogle aftener hvor han hænger!! Så kender det med tiden!! Ønsker mig flere timer i døgnet!!!
Madam Blå skriver: Ja, det tror jeg gerne Man har vel en helt anden ro og nyder det på en anden måde, tænker jeg.
Meget!! Men også mere pyller mor hehe.... Men dejligt med store børn ved siden af, de elsker ham
babymus77 skriver: Meget!! Men også mere pyller mor hehe.... Men dejligt med store børn ved siden af, de elsker ham
Ja, det må være skønt
Madam Blå skriver: Ja, det må være skønt
Meget
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128