Zette skriver:
Malou har haft dræn i begge ører. Det går hurtigt og nemt. Indgrebet varer få min og det værste erfaktisk at ligge dem i narkosen hvor du skal holde masken over næse og mund (med magt hvis barnet ikke accepterer det) Da Malou vågnede op græd hun og var disorienteret, men et andet barn der også var på opvågning blødte ud af ørene. Vi tog hjem og efter lidt tid løb ørene. Man kan få nogle dråber hos ørelægen (vi fik en recept med det samme). Efterfølgende må man ikke få vand i ørene ved fx besøg i svømmehal og ørenebør dækkes en smule i starten. Man må gerne brusebade og hvis han er vild med svømmehal kan man få sådan en snart earband ligesom et pandebånd beregnet til drænbørn. Pøj pøj. Knus Zette
Et lille råd til TS om det med narkosen:
Hvis du selv skal holde masken, så gjorde narkoselægen noget da min søn skulle i narkose, som virkede rigtig godt: Mens jeg sad foran og snakkede med min søn og ham, støttede han masken på næsen af min søn. Da han havde vænnet sig til at masken skulle være i hovedet, sænkede han den lige så stille ned over munden på ham. Der var slet ikke noget panik, med en dreng der skulle tvinges, og jeg tror det var fordi han lige som havde vænnet sig til masken inden hans vejrtrækning begyndte at blive "påvirket".
Udover det, så var min oplevelse med at få lagt dræn meget positiv. Hurtigt ind og ud, og en time senere spillede vi fodbold i parken. 5 timer efter snakkede han 
Held og lykke!
Anmeld