hmm gravid eller ej?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

851 visninger
15 svar
0 synes godt om
11. september 2012

Anonym trådstarter

hmm, har testdag i morgen, så tænkte da lige at jeg vil smug teste og misandten om der ikke kom to tydlige streger.

Så drak jeg lige en kop varm cacao, var lidt på nettet og ca en time efter jeg testede første gang, prøvede jeg igen, og denne gang kom der kun kontrolstregen, hvad skete der lige der?!

Øh, så er jeg vel ikke gravid
Tester self. i morgen tidlig igen, men øv
Den første test havde et lille hak, som om der er en der lige har trykket en negl ned, tænkte på om det er derfor den blev positiv?
Lort og møg!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2012

Viventerjer

Anonym skriver:

hmm, har testdag i morgen, så tænkte da lige at jeg vil smug teste og misandten om der ikke kom to tydlige streger.

Så drak jeg lige en kop varm cacao, var lidt på nettet og ca en time efter jeg testede første gang, prøvede jeg igen, og denne gang kom der kun kontrolstregen, hvad skete der lige der?!

Øh, så er jeg vel ikke gravid
Tester self. i morgen tidlig igen, men øv
Den første test havde et lille hak, som om der er en der lige har trykket en negl ned, tænkte på om det er derfor den blev positiv?
Lort og møg!

Jeg tænker at, koncentrationen af HCG i den første urin har været støre end kort efter i den anden.. Du drak kakao og væske siver jo helt naturligt igennem kroppen i løbet af lidt tid og har sikkert været med til at, give et ugyldigt svar !!

Fingre for den er positiv i morgen

Anmeld

11. september 2012

Muhmi

Viventerdig skriver:

Jeg tænker at, koncentrationen af HCG i den første urin har været støre end kort efter i den anden.. Du drak kakao og væske siver jo helt naturligt igennem kroppen i løbet af lidt tid og har sikkert været med til at, give et ugyldigt svar !!

Anmeld

11. september 2012

Anonym trådstarter

Viventerdig skriver:

Tak for dit positive indlæg, håber sådan du har ret

Anmeld

11. september 2012

Viventerjer

Anonym skriver:

Tak for dit positive indlæg, håber sådan du har ret

Det var så lidt .. Håber på en positiv opdatering

Anmeld

12. september 2012

Anonym trådstarter

Viventerdig skriver:

Det var så lidt .. Håber på en positiv opdatering

Juhuuuu har taget 2 tests her til morgen, begge positive Så nu går jagten ind på at finde en clear blue digital test, tror det er den bedste måde at vise manden en positiv test på

Anmeld

12. september 2012

serinasmor

Anonym skriver:

Juhuuuu har taget 2 tests her til morgen, begge positive Så nu går jagten ind på at finde en clear blue digital test, tror det er den bedste måde at vise manden en positiv test på

Tillykke

Anmeld

12. september 2012

Anonym trådstarter

Tak Det er godt nok også første gang jeg er så tidlig oppe på min fridag, men der skulle testes
Det sjove ved det hele, er da min mand kom hjem fra arbejde i mandags, der havde han været til møde med en, som helt spontant havde sagt til min mand: Du skal være far!
Ingen ved vi er i gang med PB, tværtimod har vi altid sagt vi ingen børn skal have...

Anmeld

12. september 2012

M (:

Anonym skriver:

Stort tillykke! 

Anmeld

12. september 2012

Dinsen

Stort tillykke :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.