neg/pos ÆL

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2012

Anonym trådstarter

VNB skriver:

åh ja, den hørte vi også dengang... "i er jo stadigvæk så unge, så i skal nok nå det..." hmm ja, men det hjælper altså ikke på at man ønsker sig et barn NU 

Håber virkelig på at i når at snyde indenom om ikk andet så skal det helt sikkert nok lykkes jer! Vejen dertil kan bare føles UENDELIG lang så længe man står midt i det... 

ja og det er jo altså ikke det sidste, men FØRSTE barn man forsøger... når man så ønsker flere end man selv bliver 25, bliver det jo sværre og sværre.

tak for de beroligene ord... begynder også selv at tro på det... måske jeg bare skal have lidt hjælp i form af hormoner, for at kunne holde på det og få en bedre ÆL... spændt på hvad de siger
bare en uge kan føles lang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2012

VNB

Anonym skriver:

ja og det er jo altså ikke det sidste, men FØRSTE barn man forsøger... når man så ønsker flere end man selv bliver 25, bliver det jo sværre og sværre.

tak for de beroligene ord... begynder også selv at tro på det... måske jeg bare skal have lidt hjælp i form af hormoner, for at kunne holde på det og få en bedre ÆL... spændt på hvad de siger
bare en uge kan føles lang

ja lige præcis.. man er jo ikke færdig med at få børn - men kun lige startet! og man ved jo aldrig hvor lang tid en evt nr 2 vil tage. 

Vi var ekstremt heldige at jeg blev gravid (med endnu en øko-bebs) da vores ældste kun var 15 mdr gammel. Så selvom vi havde forsøgt i 2 år med den første kom nr 2 overraskende hurtigt! 

Jeg er overbevist om at min krop blev Kick-startet af hormonerne jeg fik under vores IVF forsøg, og så kunne den lige pludselig godt selv alligevel

Så hvem ved om det samme sker for dig! Det vil jeg ihvertfald ønske for jer! 

Anmeld

13. september 2012

Anonym trådstarter

VNB skriver:

ja lige præcis.. man er jo ikke færdig med at få børn - men kun lige startet! og man ved jo aldrig hvor lang tid en evt nr 2 vil tage. 

Vi var ekstremt heldige at jeg blev gravid (med endnu en øko-bebs) da vores ældste kun var 15 mdr gammel. Så selvom vi havde forsøgt i 2 år med den første kom nr 2 overraskende hurtigt! 

Jeg er overbevist om at min krop blev Kick-startet af hormonerne jeg fik under vores IVF forsøg, og så kunne den lige pludselig godt selv alligevel

Så hvem ved om det samme sker for dig! Det vil jeg ihvertfald ønske for jer! 

tusind tak det håber vi også

tankerne er faktisk også allerede begyndt at flyve omkring nummer 2... skal man helt lade være at bruge prævention efter nummer et, hvis nu der alligevel kommer til at gå lang tid, men nummer 2 bare 10 mdr. efter er heller ikke lige planen men en af gangen

er bare blevet total positiv nu så det føles nærmest som om nummer 1 allerede er på vej

Anmeld

13. september 2012

VNB

Anonym skriver:

tusind tak det håber vi også

tankerne er faktisk også allerede begyndt at flyve omkring nummer 2... skal man helt lade være at bruge prævention efter nummer et, hvis nu der alligevel kommer til at gå lang tid, men nummer 2 bare 10 mdr. efter er heller ikke lige planen men en af gangen

er bare blevet total positiv nu så det føles nærmest som om nummer 1 allerede er på vej

og positivitet kommer man langt med 

lige meget hvad så må du ihvertfald ikke opgive, for det SKER! Spørgsmålet er bare hvornår  Måske sker det allerede i din krop lige nu 

Anmeld

13. september 2012

Anonym trådstarter

VNB skriver:

og positivitet kommer man langt med 

lige meget hvad så må du ihvertfald ikke opgive, for det SKER! Spørgsmålet er bare hvornår  Måske sker det allerede i din krop lige nu 

håber håber

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.