Farvelgave til dp-mor??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

899 visninger
10 svar
0 synes godt om
11. september 2012

klmf

Nu nærmer tiden sig jo, hvor bobsen skal videre til BH. (Skiftevis skrækscenarie og forventningens glæde hos mor....)

Nu skal vi så finde en god farvel-gave til dpmor og søger lidt inspiration fra de damerHvad har I fundet på??

Vi er på et lidt skrabet halv SU-budget, så det må ikke være vildt dyrt, men vil på den anden side også gerne punge lidt ud for anerkendelse af 2 år med kun 2 sygedage fra hendes side og altid god stemning

På forhånd tak

Lotchen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2012

bøllen

Følger lige med. Tænkte samme tanke igår.

Min ene ide var at lave et diplom verdens bedste dagplejemor .

Og en fin gave men ved ikke lige hvad 

Anmeld

11. september 2012

4kløver

Her bliver det bare en buket blomster.
Nu har xenya kun været der siden 1 april og stopper den 1 otk så vi har ikke et tæt forhold

Anmeld

11. september 2012

HeidiW86

lotchen skriver:

Nu nærmer tiden sig jo, hvor bobsen skal videre til BH. (Skiftevis skrækscenarie og forventningens glæde hos mor....)

Nu skal vi så finde en god farvel-gave til dpmor og søger lidt inspiration fra de damerHvad har I fundet på??

Vi er på et lidt skrabet halv SU-budget, så det må ikke være vildt dyrt, men vil på den anden side også gerne punge lidt ud for anerkendelse af 2 år med kun 2 sygedage fra hendes side og altid god stemning

På forhånd tak

Lotchen

Min svigermor som har været dp i 23 år, er faktisk altid blevet allermest glad for et personlig kort! Hvor der står hvor glade i har været for hende.
Men hun har både fået tøj, smykker, gavekort, blomster, tegninger.

Anmeld

11. september 2012

serinasmor

Serinas dp fik en salatkogebog til inspiration henover sommeren ... serina stoppede fordi vi skulle flytte lige før sommerferien ... dp fik også et brev og en tegning ... desværre var dp sygemeldt halvanden uge inden serina skulle stoppe ... så hun kunne ikke selv give hende det ... jeg afleverede det i stedet i postkassen ... er man syg så er man syg .. anede ikk hvad hun fejlede .. kun at det var slemt nok til halvanden uges sygdom ...

Anmeld

11. september 2012

Meyer

Profilbillede for Meyer
Jeg har givet trip trap nisse som hed det samme som mine døtre

Anmeld

12. september 2012

bonanza

Hvad med at lave et billede til hende? Et billede din datter har malet,limet noget på eller noget andet kreativt ? Så bliver det lidt mere personligt 

Anmeld

12. september 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Thea's første dp mor fik en flot kæde med et vedhæng formet som en tåre. Vi var rigtig kede af at hun sku flytte plads.

Hendes anden dp mor, fik en lille kurv med lidt forskellige godter, til hende selv og børnene + en  smuk rose ud til deres have. Hun blev rigtig glad for rosen, og sagde hun ville tænke på thea når den blomstrede. Vh stine

Anmeld

16. september 2012

klmf

Kære alle

Tak for jeres input, nu er der lidt at tænke over Synes dog stadig jeg mangler lige præcis det helt perfekte, men mon ikke det kommer til mig lige pludselig

Anmeld

16. september 2012

klmf

Kære alle

Tak for jeres input, nu er der lidt at tænke over Synes dog stadig jeg mangler lige præcis det helt perfekte, men mon ikke det kommer til mig lige pludselig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.