Blev kaldt MILF i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.830 visninger
14 svar
0 synes godt om
11. september 2012

Muffinmus

Ja, det er jo første gang det er sket...

Men vidste ikke om jeg skulle grine eller græde for vil skyde på den flok drenge der sagde det var rundt regnet 14 år

Men om ikke andet så fik de smilet frem et godt stukke tid fordi jeg morede mig over dem:-)..og jo, lidt skægt var det da at være en MILF selv om udtrykket jo er lidt barnligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2012

Solstrålebørn

Mon drengene har været klar over hvad ordet MILF betyder? 

Anmeld

11. september 2012

Laulund87

Haha det er da meget sjovt

Anmeld

11. september 2012

Klematis

Tillykke

Anmeld

11. september 2012

Laulund87

Solstrålebørn skriver:

Mon drengene har været klar over hvad ordet MILF betyder? 

Jeg tror udemærket drenge på den alder er klar over hvad det betyder, andet vil jeg næsten mene er underligt

Anmeld

11. september 2012

gædde/gitte

MariaE skriver:

Men vidste ikke om jeg skulle grine eller græde for vil skyde på den flok drenge der sagde det var rundt regnet 14 år

Men om ikke andet så fik de smilet frem et godt stukke tid fordi jeg morede mig over dem:-)..og jo, lidt skægt var det da at være en MILF selv om udtrykket jo er lidt barnligt.

TILLYKKE!!  ha ha ha ha ha!!

your sexy, and you know it 

Anmeld

11. september 2012

MomInTheMaking

MariaE skriver:

Skidt pyt med deres alder og den ikke særligt flatterende indpakning, en kompliment er en kompliment.. pisse fedt. haha.

Der er sgu nok ikke rigtig andre end min mand der synes jeg er en "mor der er værd at knalde" - haha.. så du kan sagtens smile bredt og være glad for den kompliment.

Anmeld

11. september 2012

miig1989

MariaE skriver:

Det må da have været fedt .. Tillykke !

Altid dejligt med komplimenter

Anmeld

11. september 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
MariaE skriver:

Det kalder min 18-årige datters drengevenner også mig, hvilket min mand og jeg morer os meget over - for et par år siden syntes datteren, det var dybt pinligt, men nu er hun nærmest stolt 

Anmeld

11. september 2012

Muffinmus

Tror bare det kom bag på mig, sådan der mens jeg stod med babyen i bæreselen og gloede på noget så banalt som tandbørster i Frost:-)

Men vil tage rosen til mig og i øvrigt smide manden ud, fordi han kalder mig cougar hele tiden nu....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.