I want to eat you, baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.411 visninger
13 svar
0 synes godt om
11. september 2012

Camulla

Min mand og jeg har bryllupsdag idag og udover hans gaver, kunne jeg ænke mig at lave noget lidt sjovt. Jeg har fundet dette billede på nettet og kunne godt tænke mig at lave det i vores køleskab med vores madvarer. Jeg vil dog, at det skal stå på dansk... Har I ideer til hvad jeg skrive?? Synes det er lidt tamt at skrive: jeg vil spise dig, skat... Er åben for forslag, kom kom...  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2012

Mussen2

Den er lidt svær...hvad med
jeg har lyst til dig, skat
Eller
Elsker dig

Sjov ide

Anmeld

11. september 2012

lukasmor

Camulla skriver:

Min mand og jeg har bryllupsdag idag og udover hans gaver, kunne jeg ænke mig at lave noget lidt sjovt. Jeg har fundet dette billede på nettet og kunne godt tænke mig at lave det i vores køleskab med vores madvarer. Jeg vil dog, at det skal stå på dansk... Har I ideer til hvad jeg skrive?? Synes det er lidt tamt at skrive: jeg vil spise dig, skat... Er åben for forslag, kom kom...  

Hvad med bare at skrive "jeg elsker dig skat" ? Sjov idé!

Anmeld

11. september 2012

Camulla

Mussen2 skriver:

Den er lidt svær...hvad med
jeg har lyst til dig, skat
Eller
Elsker dig

Sjov ide

Tak Først havde jeg tænkt at skrive "Jeg er vild med dig". Det er nemmest med korte ord, men det må gerne være noget som forbindes med mad, hvis du forstår? Ligesom der står "eat you"...

Anmeld

11. september 2012

Camulla

Lukasmor skriver:

Hvad med bare at skrive "jeg elsker dig skat" ? Sjov idé!

Tak for dit svar

Men kunne godt tænke mig, at det var noget som kunne forbindes med mad, ligesom der nu står "eat you"... 

Havde først tænkt at skrive "jeg er vild med dig" - det er nemmest med korte ord, men synes det kunne være sjovere med noget andet, ala "du er en lækkerbidsken"

Anmeld

11. september 2012

Polkaprik

Ikke nemt og slet ikke med korte ord. Men min tanke var noget a la "Lad mig hapse dig skat" eller "Sulten efter dig"

Anmeld

11. september 2012

Bak

Polkaprik skriver:

Ikke nemt og slet ikke med korte ord. Men min tanke var noget a la "Lad mig hapse dig skat" eller "Sulten efter dig"

Sulten efter dig! Den var god

Anmeld

11. september 2012

Camulla

Polkaprik skriver:

Ej, det var virkelig gode forslag! Tror da jeg tager den sidste "sulten efter dig"...

Tak for hjælpen!!! 

Anmeld

11. september 2012

Mussen2

Camulla skriver:

Tak Først havde jeg tænkt at skrive "Jeg er vild med dig". Det er nemmest med korte ord, men det må gerne være noget som forbindes med mad, hvis du forstår? Ligesom der står "eat you"...

Den er svær

Anmeld

11. september 2012

Camulla

anbiku skriver:

Sulten efter dig! Den var god

Ja, mega!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.