Pakke, pakke, pakke...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

651 visninger
10 svar
0 synes godt om
11. september 2012

Thereseh

Jeg er i fuld gang med at pakke. Vi flytter om 3 dage, og jeg er slet slet ikke færdig. 

Manden er på arbejde hver dag fra 9-17.30, så det er mig (der arbejder hjemmefra) der står for pakningen. Shit hvor det trækker tænder lige nu. 

Heldigvis er vi snart i mål, og belønningen blir at sidde i sin have, kigge på sit hus og måske kunne tænde op i grillen 

Hvor mange flyttekaser fyldte I, da I flyttede? Jeg er nu oppe på 36 og frygter at de 40-50 jeg regnede med, ikke holder en meter. 

Vi er to voksne, 1 barn og usansynligt meget l*rt  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2012

Lone Jakobsen

puha ja det kan være hårdt at pakke. især når man ikke kan pakke hele huset ned, for man skal jo stadig bruge rigtigt mange ting for at få hverdagen til at fungere

jamen tror jeg pakkede 70 måske aner det faktisk ikke. jeg var på det tidspunkt alene med 3 børn.

Anmeld

11. september 2012

Nadia&Daniel

Thereseh skriver:

Jeg er i fuld gang med at pakke. Vi flytter om 3 dage, og jeg er slet slet ikke færdig. 

Manden er på arbejde hver dag fra 9-17.30, så det er mig (der arbejder hjemmefra) der står for pakningen. Shit hvor det trækker tænder lige nu. 

Heldigvis er vi snart i mål, og belønningen blir at sidde i sin have, kigge på sit hus og måske kunne tænde op i grillen 

Hvor mange flyttekaser fyldte I, da I flyttede? Jeg er nu oppe på 36 og frygter at de 40-50 jeg regnede med, ikke holder en meter. 

Vi flyttede fra en 2. værelset, og vi endte op på nogen af 50 .. Vi var/er 2 voksne og 1 barn..

Anmeld

11. september 2012

CarinaSB

Thereseh skriver:

vi pakkede 66 flytte kasser da vi flyttede for 1 mdr siden .. vi er 2 voksne og 2 børn .. 

Anmeld

11. september 2012

HeidiØ

Thereseh skriver:

Åh hader bare at pakke/flytte, så jeg føler lige lidt med dig

Vi flyttede fra 3 værelses til hus (2 mennesker på det tidspunkt).. vi havde en 30-35 stykker.. vi er også sådan nogle der NÆSTEN intet nips har og unødvendige ting ryger bare på lossen

Anmeld

11. september 2012

Thereseh

Lone Jakobsen skriver:

puha ja det kan være hårdt at pakke. især når man ikke kan pakke hele huset ned, for man skal jo stadig bruge rigtigt mange ting for at få hverdagen til at fungere

jamen tror jeg pakkede 70 måske aner det faktisk ikke. jeg var på det tidspunkt alene med 3 børn.

70 ? Shit, det var mange  Men på den anden side, så nærmer jeg mig de 40 ... så det er måske ikke helt urealistisk. 

Anmeld

11. september 2012

Thereseh

Nadia&Daniel skriver:

Vi flyttede fra en 2. værelset, og vi endte op på nogen af 50 .. Vi var/er 2 voksne og 1 barn..

Ok, tak  50 lyder lidt mere henad hvad jeg havde forestillet mig. Håber det holder. 

Anmeld

11. september 2012

Thereseh

CarinaSB skriver:

vi pakkede 66 flytte kasser da vi flyttede for 1 mdr siden .. vi er 2 voksne og 2 børn .. 

Pyha, det var ellers også en sjat. Jeg er spændt på at se hvad vi ender på, men tak for hjælpen. Godt lige at få en fornemmelse af hvad andre har brugt 

Anmeld

11. september 2012

Thereseh

HeidiØ skriver:

Åh hader bare at pakke/flytte, så jeg føler lige lidt med dig

Vi flyttede fra 3 værelses til hus (2 mennesker på det tidspunkt).. vi havde en 30-35 stykker.. vi er også sådan nogle der NÆSTEN intet nips har og unødvendige ting ryger bare på lossen

Tak - ja det trækker godtnok tænder at pakke/flytte 

Jeg sorterer med hård hånd og har indtil videre været nede ved storskrald 5 gange, med alt fra pap til køkkenmaskiner der har udtjent deres værnepligt. Meget tøj er også sorteret, og tror indtil videre jeg har sparet 10 flyttekasser på den måde. 

Spændende at se hvad vi ender på, og uanset så blir det SÅ dejligt at være færdig 

Anmeld

12. september 2012

HeidiØ

Thereseh skriver:

Tak - ja det trækker godtnok tænder at pakke/flytte 

Jeg sorterer med hård hånd og har indtil videre været nede ved storskrald 5 gange, med alt fra pap til køkkenmaskiner der har udtjent deres værnepligt. Meget tøj er også sorteret, og tror indtil videre jeg har sparet 10 flyttekasser på den måde. 

Spændende at se hvad vi ender på, og uanset så blir det SÅ dejligt at være færdig 

Arh det er bare sådan en rar følelse, ik? Det er jo så fordelen ved at flytte - man får da ryddet op + det sted man flytter hen har aldrig været så rent hehe!

Held og lykke!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.