Ammepude - pigefarve til dreng?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

526 visninger
13 svar
0 synes godt om
11. september 2012

Anonym trådstarter

Hej piger!

Jeg har fundet en fantastisk ammepude. Lige den, jeg vil have! Men det er i pigefarve. Hvad gør jeg så, hvis jeg får en dreng?... (Og den er billig, og kan ikke finde drengebetrækket nogen steder på nettet)

Er det ikke fuldstændig ligegyldigt eller skal lyserød være til piger og blå til drenge?

Håber på jeres svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2012

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt

For mig jo... der er det fuldstændig ligegyldig... (Min søn render rundt og leger med barbidukker og my little pony...) men jeg ved at besteforældrene synes det er mærkeligt...

Anmeld

11. september 2012

Rikke, Liam & Linus

Man kan sagtens bruge blåt til piger, så hvorfor ikke omvendt. Kunne forstå hvis du ville give sønnike en kjole på, så ville jeg nok tøve

Anmeld

11. september 2012

Anonym trådstarter

Ravnholt skriver:

For mig jo... der er det fuldstændig ligegyldig... (Min søn render rundt og leger med barbidukker og my little pony...) men jeg ved at besteforældrene synes det er mærkeligt...

Men det er en ammepude... Noget, man formentlig kun bruger derhjemme(størstedelen af tiden).... Det er bare DEN, jeg vil have..

Anmeld

11. september 2012

Anonym trådstarter

Rikke&Liam skriver:

Man kan sagtens bruge blåt til piger, så hvorfor ikke omvendt. Kunne forstå hvis du ville give sønnike en kjole på, så ville jeg nok tøve

Ja, og det er jo ikke en kjole eller andet tøj... Det er en ammepude...

Anmeld

11. september 2012

Rikke, Liam & Linus

Anonym skriver:

Ja, og det er jo ikke en kjole eller andet tøj... Det er en ammepude...

KØB DEN!

Anmeld

11. september 2012

Aagaard

Go for it! Det er jo en ammepude og ikke en lyserød bluse.
Ammepuder er lige så meget noget du bruger som noget baby bruger:-)
Så er der nogen der spørger kan du da bare sige at det jo er din ammepude, ikke hans(hvis det bliver en dreng)

Anmeld

11. september 2012

Nea85

Jeg synes, det er fuldstændig ligegyldigt!

Min datter har tit "drengefarver" på, da jeg ELSKER blå og grøn
At jeg så engang imellem må sige "Hun er en pige" med et smil på læben, når folk tror hun er en dreng, må man jo bare tage med

Anmeld

11. september 2012

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt

Så synes jeg du skal købe den..

Da jeg skulle have en ammepude, købte jeg en billigt brugt... og så syede jeg selv betræk til så den blev lige som jeg vil have den... (Nu er den blevet lavet om til en barnevognspude)

Anmeld

11. september 2012

Krussedulle

Anonym skriver:

Hej piger!

Jeg har fundet en fantastisk ammepude. Lige den, jeg vil have! Men det er i pigefarve. Hvad gør jeg så, hvis jeg får en dreng?... (Og den er billig, og kan ikke finde drengebetrækket nogen steder på nettet)

Er det ikke fuldstændig ligegyldigt eller skal lyserød være til piger og blå til drenge?

Håber på jeres svar

Jeg ville være fuldstændig ligeglad!

Hvis man syntes at lyserød kun er til piger, kan man jo sige, at det kun er i hjemmet? den skal bruges?! Det er ikke noget han/hun skal have på..

Jeg syntes da bare at du skal købe den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.