Lige et ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

907 visninger
19 svar
0 synes godt om
11. september 2012

Nadia&Daniel

Lad os sige at Jeres mand går til fodbold (træning) 2 gange om ugen - og spiller kamp HVER lørdag (når der er sæson) og han efter kamp, bliver 1-2 timer og drikker øl mens de klæder om, snakker om kampen, og måske går op og sidder i klub-huset.

Den tid hvor han drikker øl (altid tid efter kampen), vil I se det som en form for, at han er ude??

Forstået på den måde, at han er på en måde ude med vennerne og får en øl (altså bruger tid på drengene og ikke hjemme hos famile)

????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2012

mulle85

jah det ville jeg, han spiller jo ikke mere der og ku jo sagtens kom hjem før hvis det var!

Anmeld

11. september 2012

Nadia&Daniel

mulle85 skriver:

jah det ville jeg, han spiller jo ikke mere der og ku jo sagtens kom hjem før hvis det var!

lige præcis.. Det er jo ikke negativt at han bruger tid med vennerne.. Vi havde en kæmpe diskution om dette igår, og han blev mega gal over at jeg mente at han var UDE. For ham er UDE i BYEN og drikker sig stiv..

Anmeld

11. september 2012

morethanperfect

Nadia&Daniel skriver:

Lad os sige at Jeres mand går til fodbold (træning) 2 gange om ugen - og spiller kamp HVER lørdag (når der er sæson) og han efter kamp, bliver 1-2 timer og drikker øl mens de klæder om, snakker om kampen, og måske går op og sidder i klub-huset.

Den tid hvor han drikker øl (altid tid efter kampen), vil I se det som en form for, at han er ude??

Forstået på den måde, at han er på en måde ude med vennerne og får en øl (altså bruger tid på drengene og ikke hjemme hos famile)

????

Ja han er da ude ..
Når han sidder og drikker med vennerne er han jo ikke hjemme

Om så han besøgte hans mor var han ude  

Anmeld

11. september 2012

mulle85

Nadia&Daniel skriver:

lige præcis.. Det er jo ikke negativt at han bruger tid med vennerne.. Vi havde en kæmpe diskution om dette igår, og han blev mega gal over at jeg mente at han var UDE. For ham er UDE i BYEN og drikker sig stiv..

nej da, man skal jo også have tid til venner, men samtidig huske at man har en familie derhjemme og ofte ses man i forvejen ikke meget i hverdagen jo!

så ville bestemt også sige man er ude når det er!

Anmeld

11. september 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

jeg ville sige at han er ude.

Det er da fuldstændig ligegyldigt om man drikker øl eller ej, om det sker i byen eller ej, om det er med vennerne eller ej.

Når han ikke hjemme, og bruger sin tid som han vil, så er han jo ude.

Jeg ses nogle gange med mine søstre og får en kop kaffe med dem og taler i et par timer. Det er ogsp ude

Anmeld

11. september 2012

Nadia&Daniel

morethanperfect skriver:

Ja han er da ude ..
Når han sidder og drikker med vennerne er han jo ikke hjemme

Om så han besøgte hans mor var han ude  

Lige præcis.. Det hele bunder i, at han skal til kæmpe firmafest i Jylland på lørdag (COOP), og vi snakker om at han skal på job næste dag (kl. 9-12) og så vil han sove bagefter, han får det så til at lyde som om vi ikke skal regne med at se ham oppe hele søndag (og vi har altså besøg fra Jylland, plus jeg skal til jobsamtale) og jeg siger så:

"Ja, der er i hvert fald ingen der kan sige at du aldrig komme ud" og griner så..

Han bliver lidt små sur over den udtalelse, og siger at han sjælden kommer ud. Og jeg fortæller så mit syn på HVER lørdag når han er afsted, og så bliver han gal, for sådan ser han slet ikke på det..

Anmeld

11. september 2012

christinak

Ja det kalder jeg det ihvertfald herhjemme, manden går til tennis 3 gange i ugen fra kl 18.30 til 21.30 og nogen gange spiller han også i weekenden og der kan han godt drikke en øl eller sodavand bagefter og der kalder jeg det udetid

Anmeld

11. september 2012

Nadia&Daniel

christinak skriver:

Ja det kalder jeg det ihvertfald herhjemme, manden går til tennis 3 gange i ugen fra kl 18.30 til 21.30 og nogen gange spiller han også i weekenden og der kan han godt drikke en øl eller sodavand bagefter og der kalder jeg det udetid

Sådan ser jeg det også..

En typisk uge for min mand:

Mandag:

- Arbejde kl. 7-16

Tirsdag:

- Fridag (dog ikke altid)

- Fodbold kl. 18-20.30

Onsdag:

- Arbejde kl. 7-19.30

Torsdag:

- Arbejde kl. 7-16/16.30

- Fodbold kl. 18-20.30

Fredag:

- Arbejde kl. 7-16

Lørdag:

- Firmabowling (når der er sæson - og kun nogle lørdage) kl. 8.30-10 eller kl. 11.30-13

- Fodbold (når der er sæson) - forskelligt, alt efter om det er hjemmebane eller udebane

Søndag:

- Møde (mig) kl. 11-13

Sådan ser vores uge ud (næsten) hver uge

Anmeld

11. september 2012

morethanperfect

Nadia&Daniel skriver:

Lige præcis.. Det hele bunder i, at han skal til kæmpe firmafest i Jylland på lørdag (COOP), og vi snakker om at han skal på job næste dag (kl. 9-12) og så vil han sove bagefter, han får det så til at lyde som om vi ikke skal regne med at se ham oppe hele søndag (og vi har altså besøg fra Jylland, plus jeg skal til jobsamtale) og jeg siger så:

"Ja, der er i hvert fald ingen der kan sige at du aldrig komme ud" og griner så..

Han bliver lidt små sur over den udtalelse, og siger at han sjælden kommer ud. Og jeg fortæller så mit syn på HVER lørdag når han er afsted, og så bliver han gal, for sådan ser han slet ikke på det..

Ehm .. 

Jeg ville godt nok kigge lidt underligt på det hvis Daniel var så meget ude 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.