de mændo

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

405 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. september 2012

Maja88

årgh hvor kan de mænd bare være trælse.. så ligger jeg herhjemme  på 3 ddøgn med over 40 i feber... har det virkelig skidt og min hofte gør bare såå ondt. så vagtlægen mistænker en betændt hofte.. har fået dp mors dTter til at hente guldet i morges og tage hendederom. ringer så til manden.. får endelig fat i ham og siger om han ikke nok vil komme hjem og tage med til lægen. Hans svar er: hold op med dot pylleri og tag dig sammen.a.s jeg tjener ikke penge på at holde fri

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2012

B&J

hold da kæft hvor ville jeg blive skuffet...

self har han ret for han tjener jo penge men man kan sku da godt tænke på den man elsker.....

jaa sådan en mand ville jeg ikke kunne leve med han må gerne være sød ved mig når jeg er syg han behøver ikke tage mig med til lægen men gerne nogle søde sms er evt et opkald

Anmeld

11. september 2012

Dot D

Nååååå det kan han dulme ikke være bekendt.... Hvor er det træls for dig, det må da være så irriterende, at ligge dér med feber og store smerter, og så afviser han bare.

Håber virkeligt, at han får dårlig samvittighed over den melding og lige tager et par timer fri for at tage med dig

Rigtig god bedring til dig

Anmeld

11. september 2012

Troldemommi

Ikke i orden

Man skal altid pusle om sine kære når de er syge, det er der de har mest brug for det, men så kan han lære det på den hårde måde næste gang han er syg eller har tømmermænd

Monica

Anmeld

11. september 2012

serinasmor

Måske er det bare mig der er sådan ... men jeg var bare taget til lægen selv ... havde ikke ringet til kæresten for at han skulle ta med ... han skal jo arbejde ... havde måske ringet men højest sandsynligt skrevet én sms efter endt lægebesøg ...

Anmeld

11. september 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Du spørger ham pænt, fordi du er skidt og så får du det der svar?! Jeg var tændt HELT AF!!!! Hvad ligner det altså!

God bedring og  til dig!

Anmeld

11. september 2012

vitapigen

Jeg havde uden tvivl taget af sted selv. Hvad ville hans chef ikke sige hvis han fandt ud af at din mand tog fri for at du skulle til læge. Hvis det er fordi du ikke kan køre findes der heldigvis taxa 

Anmeld

11. september 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
serinasmor skriver:

Måske er det bare mig der er sådan ... men jeg var bare taget til lægen selv ... havde ikke ringet til kæresten for at han skulle ta med ... han skal jo arbejde ... havde måske ringet men højest sandsynligt skrevet én sms efter endt lægebesøg ...

Jeg ville have gjort det samme. Tror heller ikke min mands Boss vil være glad hvis han tog fri fordi konen var syg. 

Anmeld

11. september 2012

serinasmor

Aisha skriver:

Jeg ville have gjort det samme. Tror heller ikke min mands Boss vil være glad hvis han tog fri fordi konen var syg. 

Lige det jeg tænkte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.