jeg giver snart op :(...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

760 visninger
10 svar
0 synes godt om
11. september 2012

Anonym trådstarter

hej alle sammeb 

er anonym da jeg ikk vil kunne findes herinde og sættes sammen med indlægget. 

jeg har en bekendt som her sidste uge mistede et familie medlem. hvilket jeg selv skrev at hun bare sku sige til. 

problemet kom så her, jeg vidsre ikk at man derfor ikk måtte spørge om nogle penge personen skylder en, og tro mig havde hellere ikk gjordt det vis jeg ikk manglede dem. (ventede et par dage,). til det svarer hun at hun ikk har tid. ok tænker jeg. 

her igår skriver jeg og spørg igen, og ser så her til morgen at hun har udstillet en masse personer på facebook og hun er skuffet og har nu fundet ud af at de ikk er noget værd... jeg ved udemærket jeg er en af dem og føler mig dum. 

havde fødselsdag uden de ænsede at skrive og fik tilmed en abort uden de skrev også er hun skuffede over mig?.,jeg skrev flere gange sidste uge og spurgte til hende uden svar

har jeg virkelig trådt i spinaten?.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2012

th

Anonym skriver:

hej alle sammeb 

jeg har en bekendt som her sidste uge mistede et familie medlem. hvilket jeg selv skrev at hun bare sku sige til. 

problemet kom så her, jeg vidsre ikk at man derfor ikk måtte spørge om nogle penge personen skylder en, og tro mig havde hellere ikk gjordt det vis jeg ikk manglede dem. (ventede et par dage,). til det svarer hun at hun ikk har tid. ok tænker jeg. 

her igår skriver jeg og spørg igen, og ser så her til morgen at hun har udstillet en masse personer på facebook og hun er skuffet og har nu fundet ud af at de ikk er noget værd... jeg ved udemærket jeg er en af dem og føler mig dum. 

havde fødselsdag uden de ænsede at skrive og fik tilmed en abort uden de skrev også er hun skuffede over mig?.,jeg skrev flere gange sidste uge og spurgte til hende uden svar

nej det synes jeg ikke du har, du har spurgt ind til hende, og har ikke fået svar retur, og da hun jo har lånt penge af dig kan jeg da godt forstå du gerne vilhave dem retur når du nu har brug for dem.

Jeg har prøvet at låne min veninde penge og måtte rykke mange gange efter dem, derefter har jeg sagt nej til folk der ville låne penge.

synes du er i din gode ret til det du har gjort.

Anmeld

11. september 2012

LMX

Anonym skriver:

hej alle sammeb 

Uha den er rigtig svær synes jeg..

Jeg har selv prøvet at miste et nærstående familiemedlem alt for tidligt (hun blev 27år og var højgravid da hun blev kørt ihjel)

Din timing vedr. pengene er nok en smule malplaceret, men kan da sagtens forstå at du gerne vil ha dem når du står og mangler dem.

Ift din fødselsdag og aborten du gennemgik så har hun måske ikke haft overskud til at rumme andet end hendes sorg?

Jeg håber det løser sig for jer.

Anmeld

11. september 2012

Bassemor<3

Anonym skriver:

hej alle sammeb 

Jeg synes det kommer an på hvordan du har spurgt. Altså hvis du har spurgt noget i retningen af "Hej jeg er virkelig ked af at høre det med x, jeg håber du har nogle omkring dig. Jeg skriver egentlig fordi, jeg virkelig mangler de penge du skylder mig, så ville høre om de er på vej?"

Men at hun hænger dig ud på facebook er aldrig i orden !

P.s. Tror jeg ved hvem det er. . .

Anmeld

11. september 2012

Anonym trådstarter

Bassemor<3 skriver:

Jeg synes det kommer an på hvordan du har spurgt. Altså hvis du har spurgt noget i retningen af "Hej jeg er virkelig ked af at høre det med x, jeg håber du har nogle omkring dig. Jeg skriver egentlig fordi, jeg virkelig mangler de penge du skylder mig, så ville høre om de er på vej?"

Men at hun hænger dig ud på facebook er aldrig i orden !

P.s. Tror jeg ved hvem det er. . .

det meget muligt jeg har spurgt forkert, og fred være med at hendes overskud er væk. jeg sys bare det en forkert måde at gøre det hele på at skrive sådan på facebook, i stedet for lige at skrive til personerne personligt.

kan kun håbe d vil respektere at det ikk er meningen hun behøver at vide det. og jeg kun dpørg til råds

tusind tak for svar

Anmeld

11. september 2012

Bassemor<3

Anonym skriver:

det meget muligt jeg har spurgt forkert, og fred være med at hendes overskud er væk. jeg sys bare det en forkert måde at gøre det hele på at skrive sådan på facebook, i stedet for lige at skrive til personerne personligt.

kan kun håbe d vil respektere at det ikk er meningen hun behøver at vide det. og jeg kun dpørg til råds

tusind tak for svar

Selvfølgelig skal jeg nok respekterer anonymitet, og jeg fortæller hende heller ikke om dette opslag. Det er jo slet ikke sikkert det er den samme.

Anmeld

11. september 2012

Anonym trådstarter

th skriver:

nej det synes jeg ikke du har, du har spurgt ind til hende, og har ikke fået svar retur, og da hun jo har lånt penge af dig kan jeg da godt forstå du gerne vilhave dem retur når du nu har brug for dem.

Jeg har prøvet at låne min veninde penge og måtte rykke mange gange efter dem, derefter har jeg sagt nej til folk der ville låne penge.

synes du er i din gode ret til det du har gjort.

tror også bare at jeg har lært at penge mellem.venner blir alt for tit misforstået og det bare er en.dårlig ide. det træls at miste nogen pga af det ..

tusind tak for svar

Anmeld

11. september 2012

Anonym trådstarter

LMX skriver:

Uha den er rigtig svær synes jeg..

Jeg har selv prøvet at miste et nærstående familiemedlem alt for tidligt (hun blev 27år og var højgravid da hun blev kørt ihjel)

Din timing vedr. pengene er nok en smule malplaceret, men kan da sagtens forstå at du gerne vil ha dem når du står og mangler dem.

Ift din fødselsdag og aborten du gennemgik så har hun måske ikke haft overskud til at rumme andet end hendes sorg?

Jeg håber det løser sig for jer.

det jeg ked Af at hører. men ja forstår godt hvad du mener.

det er svært og det var såmænd hellere ikk for at træde på hende. men hun havde lovet mig dem til d. 1 og jeg havde optil en uge før sagt at de virkelig faldt på en tør plet. og det havde jeg gjort indtil den første. da heg så intet hør, er jeg også mwget forsigtig med de penge og respekterer at hun ikk har tid.. 

jeg forventede hellere ikk hverken tilltkke eller er d okay efter aborten, men det har også været svært og har derfor hellere ikk haft det store overskud. men ville ikk gøre nogen ondt andet bare ikk hva jeg skal gøre. 

tusind tak for dit svar 

Anmeld

11. september 2012

Anonym trådstarter

Bassemor<3 skriver:

Selvfølgelig skal jeg nok respekterer anonymitet, og jeg fortæller hende heller ikke om dette opslag. Det er jo slet ikke sikkert det er den samme.

tusind tak, det sætter jeg pris på. 

det selvf rigtig

Anmeld

11. september 2012

Rikkeas

Anonym skriver:

hej alle sammeb 

Hejsa.

Arh, nej  - de typer kender jeg godt, og NEJ, det er ikke dig, der har jokket fortkert nogle steder. Det er hende! 

Håber bare du får dine penge, så du kan komme videre i dit liv uden hende, hun bidrager åbenbart ikke med noget godt.

:/ krammer herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.