Ønsker til 2-Årig dreng (julegaver samt fødselsdags gaver)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

33.930 visninger
17 svar
1 synes godt om
10. september 2012

Benjamins'mor

Hej piger.

Min søn bliver 2 år i starten af januar, og mangler virkeligt nogle gode ønsker til ham til julegave samt fødselsdags gave.
Både os selv og min familie starter tidligt i år, så min mor vil gerne snart have nogle ønsker.

Drengen har jo nærmest alt, kan lige lave et overblik så folk ikke "spilder" deres tid på at skrive ting han har.

Det kan evt også bruges som en inspirations tråd til andre med drenge og for den sags skyld piger på den alder der også er eller bliver totalt lost.

Han har:

IKEA duktig lege køkken.
Scooter med vogn.
Cars gå bil.
Motorcykel/løbecykel (fra 3 år).
Winther trehjulet cykel m. lad.
Sandkasse.
Badebassin.
Rutsjebane.
Læne stol m. skammel.
Næsten 3 kasser LEGO duplo.
1 kasse legemad.
1 kasse med små biler.
1 kasse med brio togbanen.
1 kasse med en plastik togbane.
Brio gåvogn.
Fisher price cirkus tog.
Putte kasser.
Tonsvis af bøger.
2 havestole.
Fisher price brandbil.
Kæmpe bamse fra bamses billedbog.
Kæmpe lynet mcqueen bamse.
Fisher price skolebus.
Little people flyvemaskine.
Peter plys lære og pege bog i plastik.
En masse træ puslespil.
Fisher Price mini værktøjs bænk.
Og andet jeg kan ikke husker.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Benjamins'mor skriver:

Hej piger.

Min søn bliver 2 år i starten af januar, og mangler virkeligt nogle gode ønsker til ham til julegave samt fødselsdags gave.
Både os selv og min familie starter tidligt i år, så min mor vil gerne snart have nogle ønsker.

Drengen har jo nærmest alt, kan lige lave et overblik så folk ikke "spilder" deres tid på at skrive ting han har.

Det kan evt også bruges som en inspirations tråd til andre med drenge og for den sags skyld piger på den alder der også er eller bliver totalt lost.

Han har:

IKEA duktig lege køkken.
Scooter med vogn.
Cars gå bil.
Motorcykel/løbecykel (fra 3 år).
Winther trehjulet cykel m. lad.
Sandkasse.
Badebassin.
Rutsjebane.
Læne stol m. skammel.
Næsten 3 kasser LEGO duplo.
1 kasse legemad.
1 kasse med små biler.
1 kasse med brio togbanen.
1 kasse med en plastik togbane.
Brio gåvogn.
Fisher price cirkus tog.
Putte kasser.
Tonsvis af bøger.
2 havestole.
Fisher price brandbil.
Kæmpe bamse fra bamses billedbog.
Kæmpe lynet mcqueen bamse.
Fisher price skolebus.
Little people flyvemaskine.
Peter plys lære og pege bog i plastik.
En masse træ puslespil.
Fisher Price mini værktøjs bænk.
Og andet jeg kan ikke husker.

Min søn på næsten 2 har 8 store Bruder biler, traktor , lastbiler osv. Måske var det en ide?

Anmeld

11. september 2012

katrine26

Hejsa.

Min søn bliver 2 i nov, så jeg er også lidt presset da jul jo ligger lige om hjørnet bagefter.

I vores familie er det sådan at man ikke giver penge gaver til jul, så derfor har vi oprettet ( eller retter han bedsteforælder har ) en pondus konto til ham.

når han så har fødselsdag ønsker vi os selvfølig ting til ham, men folk for også mulighed for at sætte pengene direkte på kontoen, på den måde er det letter for os at sprade hans ønsker både til jul og fødselsdag. og det gør også vi har penge til ham når han ønsker sig lidt større ting eller skifter interesse.

En ting i kunne købe/ønske til jeres søn kunne være tusser og malergrej det er min søn i hvertilfald helt tosset med, i kunne ønske jer oplevelser til ham feks. et gavekort til zoo svømmehallen osv.

katrine26

Anmeld

11. september 2012

LR85

Puslespil

Traktore

Briobane

Dvd'er (hvis i ser det)

Tøj med ynglingsfigure (fx peter plys, byggemand bob)

Wall stickers

En lille kuffert/taske

Kridt, farve blyanter

Anmeld

11. september 2012

DKA

Rubensbaby dreng, den er så sød - min søn elsker den. 

Telt og evt plasticbolde til?

Værktøjsbord

Biler 

Sko/støvler/tøj/sengetøj - her hjemme kan børnene ikke overskue 100 pakker så jeg ønsker mig lidt praktisk også - de er 1 og 2 år

Anmeld

11. september 2012

VNB

Hehe hold nu op din søn har meget legetøj!  Viktor har ikke engang halvt så meget... 

Men din liste er super god som inspiration til hvad vi kunne ønske os til ham i 2 års fødselsdags gave. Der er jo vildt mange gode ting 

Herhjemme har vi også snakket lidt om at give/ønske os en løbe-cykel (eller hvad de nu hedder) eller en lille 3-hjulet cykel. Der går jo lang tid før det er jul/fødselsdag igen så man er nogle gange nødt til at være lidt på forkant 

Anmeld

11. september 2012

Benjamins'mor

Aisha skriver:

Min søn på næsten 2 har 8 store Bruder biler, traktor , lastbiler osv. Måske var det en ide?

Ja, har de også gravmaskiner?

Anmeld

11. september 2012

Benjamins'mor

katrine26 skriver:

Hejsa.

Min søn bliver 2 i nov, så jeg er også lidt presset da jul jo ligger lige om hjørnet bagefter.

I vores familie er det sådan at man ikke giver penge gaver til jul, så derfor har vi oprettet ( eller retter han bedsteforælder har ) en pondus konto til ham.

når han så har fødselsdag ønsker vi os selvfølig ting til ham, men folk for også mulighed for at sætte pengene direkte på kontoen, på den måde er det letter for os at sprade hans ønsker både til jul og fødselsdag. og det gør også vi har penge til ham når han ønsker sig lidt større ting eller skifter interesse.

En ting i kunne købe/ønske til jeres søn kunne være tusser og malergrej det er min søn i hvertilfald helt tosset med, i kunne ønske jer oplevelser til ham feks. et gavekort til zoo svømmehallen osv.

katrine26

Han er gratis i alle parker til han bliver 3, men vi har årskort til zoo.

Anmeld

11. september 2012

Benjamins'mor

VNB skriver:

Hehe hold nu op din søn har meget legetøj!  Viktor har ikke engang halvt så meget... 

Men din liste er super god som inspiration til hvad vi kunne ønske os til ham i 2 års fødselsdags gave. Der er jo vildt mange gode ting 

Herhjemme har vi også snakket lidt om at give/ønske os en løbe-cykel (eller hvad de nu hedder) eller en lille 3-hjulet cykel. Der går jo lang tid før det er jul/fødselsdag igen så man er nogle gange nødt til at være lidt på forkant 

Lige præcis.

Ja, glemte endda en del, han har også:

En lille kuffert.
Støvsuger.
Trillebør.
3 Build-a-Bear bamser.
Mange andre bamser.
Og en masse andet.

Anmeld

11. september 2012

henh01

vores søn ønsker sig:

Klaver eller andre musik instrumenter
Redskaber til haven
tøj str 98
Pixiline alfabetet
løbe/balance cykel
Bobles dyr
gul fjællraven taske
dukke til dukkevogn

Derudover ønsker han sig penge til hans opsparing

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.