4 dage efter menstration - meget tykt og strækkeligt udflåd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.346 visninger
8 svar
0 synes godt om
10. september 2012

Anonym trådstarter

Kære piger.

skriver som anonym da jeg helst ikke vil kunne googles på dette hehe, tror i forstår

Men sagen er, at min mens stoppede for 4 dage siden helt almindelig Mens som kom til tiden osv.

men igår efter svømmehallen røg der en masse ud af mig forneden_ og troede det var klorvand fra svømmehallen, men det er også sker meget idog ved så at det ik var klorvand men udflåd - ad 

lige pludselig ryger der en masse udflåd ud af mig, virkelig meget og det er helt gennemsigtigt og meget tykt, og man kan strække det! Jeg kan da vel ikke allerede have ægløsning ?? tror i ? eller ved i om det er helt notmalt med så meget udflåd 4 dage efter endt mens. ??

Håber på svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2012

Muhmi

Det lyder godt nok noget voldsomt da... Har du kløe eller noget, for man produccerer vist også extra udflåd når man har svamp, så hut jeg visker

Anmeld

10. september 2012

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Det lyder godt nok noget voldsomt da... Har du kløe eller noget, for man produccerer vist også extra udflåd når man har svamp, så hut jeg visker

nej har ingen kløe eller tegn på andet _______dernede

jeg har tit problemer med blærrebetændelse og svamp, og det er det absolut ikke ! ....

men det undre mig med så meget udflåd, også fordi jeg ikke har haft noget sårn rigtigt de sidste par måneder...

ved jeg fordi jeg har holdt meget øje med alt det der, da vi prøver at blive gravide på tredie år.

Anmeld

10. september 2012

Muhmi

Anonym skriver:

nej har ingen kløe eller tegn på andet _______dernede

jeg har tit problemer med blærrebetændelse og svamp, og det er det absolut ikke ! ....

men det undre mig med så meget udflåd, også fordi jeg ikke har haft noget sårn rigtigt de sidste par måneder...

ved jeg fordi jeg har holdt meget øje med alt det der, da vi prøver at blive gravide på tredie år.

Må indrømme at det også undrer mig, for det lyder virkelig til at være meget... Men laver du ekstra udflåd når du får ægløsning, for så kunne det da godt være den er tidligt ude, jeg synes bare det lyder underligt at den skulle komme 4 dage efter endt menstruation... Men vores kroppe kan jo nogle gange opføre sig virkelig mærkeligt... Hehe

Anmeld

10. september 2012

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Må indrømme at det også undrer mig, for det lyder virkelig til at være meget... Men laver du ekstra udflåd når du får ægløsning, for så kunne det da godt være den er tidligt ude, jeg synes bare det lyder underligt at den skulle komme 4 dage efter endt menstruation... Men vores kroppe kan jo nogle gange opføre sig virkelig mærkeligt... Hehe

altså næh! men jeg ved det ikke rigtigt, fordi jeg har ik haft udflåd i lang tid , ( måske noget med psyken at gøre)

men så derfor undre det også mig men kan være min krop prøver at blive normal eller noget ....

har haft meget hovedpine idag også, så derfor jeg spørger om nogen ved noget om udflåd på dette tidspunkt.

Anmeld

10. september 2012

Muhmi

Anonym skriver:

altså næh! men jeg ved det ikke rigtigt, fordi jeg har ik haft udflåd i lang tid , ( måske noget med psyken at gøre)

men så derfor undre det også mig men kan være min krop prøver at blive normal eller noget ....

har haft meget hovedpine idag også, så derfor jeg spørger om nogen ved noget om udflåd på dette tidspunkt.

Ja jeg må desværre være dig svar skyldig, sorry...

Men håber da du finder én herinde der ved noget om det

Anmeld

11. september 2012

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Ja jeg må desværre være dig svar skyldig, sorry...

Men håber da du finder én herinde der ved noget om det

Det er helt okay

det håber jeg også meget Men tak for at du svarede

Anmeld

11. september 2012

babymus77

Jeg testede et år med æl.. Og den måned jeg blev gravid havde jeg æl en uge efter mens... Så jo det kan det sagtens være... På manden!!!! Og så sex hver 2 dag;-) held og lykke!!! Kram 

Anmeld

11. september 2012

Anonym trådstarter

babymus77 skriver:

Jeg testede et år med æl.. Og den måned jeg blev gravid havde jeg æl en uge efter mens... Så jo det kan det sagtens være... På manden!!!! Og så sex hver 2 dag;-) held og lykke!!! Kram 

Okay hold da op hvor vildt at man kan have ægløsning allerede 1 uge efter mens... !

Men det var da så fedt for dig - ååh så må jeg hellere det jo Tak for svar....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.